جمشیدی: ترانه من در سریال پژمان پخش نشد

جمشیدی: ترانه من در سریال پژمان پخش نشد
پژمان جمشیدی از پخش نشدن ترانه پایانی سکانس سریال پژمان با صدای خودش در آخرین بخش سریال خبر داد.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا پژمان جمشیدی بازیگر سریال پژمان در صفحه شخصی خود در فیس بوک از پخش نشدن ترانه سکانس پایانی سریال پژمان با صدای خودش خبر داده است. جمشیدی در صفحه فیس بوکش نوشت:

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

دوستان عزیزم دیشب قرار بود که روى سکانس پایانى اهنگى با صداى من پخش بشه که بنا به دلایلى پخش نشد و على اوجى عزیزم به خاطر اینکه زحمتمون شنیده بشه و به اصطلاح من ناراحت نباشم لطف کرد و کارو در نت منتشر کرد.کار هنوز کامل نیست و ایراداتشو ببخشید و مهمتر اینکه دلیل پخشش فقط لطف مانى عزیز و على اوجى مهربون به منه وگرنه من واقعاً بعد از پایان پخش سریال نیاز به ارامش دارم،فقط ارامش،ارامش.خیلى خسته ام،خیلى.

, دوستان عزیزم دیشب قرار بود که روى سکانس پایانى اهنگى با صداى من پخش بشه که بنا به دلایلى پخش نشد و على اوجى عزیزم به خاطر اینکه زحمتمون شنیده بشه و به اصطلاح من ناراحت نباشم لطف کرد و کارو در نت منتشر کرد.کار هنوز کامل نیست و ایراداتشو ببخشید و مهمتر اینکه دلیل پخشش فقط لطف مانى عزیز و على اوجى مهربون به منه وگرنه من واقعاً بعد از پایان پخش سریال نیاز به ارامش دارم،فقط ارامش،ارامش.خیلى خسته ام،خیلى.,
دوستون دارم و میرم تا کمى بعد با روحیه اى بهتر و انرژى بیشتر
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه