خوشحالم بعد از دو سال به قولم عمل کردم

بلاتر: می دانم ایرانیان فوتبالدوست هستند

بلاتر: می دانم ایرانیان فوتبالدوست هستند
رئیس فدراسیون جهانی فوتبال گفت: خوشحالم که بعد از دوسال توانستم به قولم عمل کنم و به ایران بیایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، سپ بلاتر ساعت 5 و 30 دقیقه صبح و با استقبال علی کفاشیان و مهدی محمد نبی رئیس و دبیر فدراسیون، علی دایی، مهدی مهدوی کیا و جواد نکونام وارد تهران شد؛ بلاتر در هنگام ورودش به ایران گفت: خوشحالم که بعد از دو سال توانستم به قولم عمل کنم و به ایران سفر کنم. می دانم ایران مردمی فوتبالدوست دارد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, ، سپ بلاتر ساعت 5 و 30 دقیقه صبح و با استقبال علی کفاشیان و مهدی محمد نبی رئیس و دبیر فدراسیون، علی دایی، مهدی مهدوی کیا و جواد نکونام وارد تهران شد؛ بلاتر در هنگام ورودش به ایران گفت: خوشحالم که بعد از دو سال توانستم به قولم عمل کنم و به ایران سفر کنم. می دانم ایران مردمی فوتبالدوست دارد.,
 
,
وی ادامه داد: صعود تیم ملی ایران به جام جهانی 2014 را تبریک می گویم. تیم ملی نوجوانان ایران هم در جام جهانی بازی های خوبی را به نمایش گذاشت و باید بابت این مسئله هم به فوتبال ایران تبریک بگویم.
,
 
,
رئیس فیفا در مورد برنامه های سفرش در تهران گفت: من قرار است ملاقاتی با رئیس جمهور ایران داشته باشم و از این مسئله خوشحالم. همچنین بازدیدی هم از آکادمی تیم های ملی خواهم داشت و همچنین قرار است در همایش خوبی که در تهران برگزار می شود شرکت کنم.
,
 
,
سپ بلاتر در مورد تیم ملی فوتبال ایران گفت: تیم ملی ایران یکی از تیم های خوب آسیاست و این مسئله را با صعود مستقیم به جام جهانی ثابت کرد. از اینکه در ساعات اولیه بامداد به استقبالم آمدید تشکر می کنم و بقیه صحبت هایم را در نشست خبری بیان خواهم کرد.
,
 
,
انتهای پیام/ی
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه