آنچلوتی:نیمه دوم عالی بودیم
سرمربی ایتالیایی رئال مادرید از عملکرد تیمش در نیمه دوم دیدار با یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا تمجید کرد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی داناکارلو آنچلوتی از عملکرد تیمش در نیمه دوم تساوی دو بر دو مقابل یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا تمجید کرد.
قویهای لالیگا نتوانستند از این فرصت استفاده کنند تا صعود خود را به دور بعدی قطعی کنند اما با اختلاف 6 امتیاز نسبت به تیم دوم در صدر گروه B قرار دارند.
ویدال در نیمه اول از روی نقطه پنالتی برای یوونتوس گلزنی کرد و کاسیاس چندین مهار عالی داشت تا نیمه اول با برتری یک بر صفر بانوی پیر به پایان برسد اما رونالدو در نیمه دوم در دقیقه 52 بازی را به تساوی کشاند و سپس با گل گرت بیل رئال از حریف خود پیش افتاد تا اینکه یورنته گل تساوی را برای میزبان به ثمر رساند.
با این حال آنچلوتی اظهار داشت: از عملکرد تیمم در نیمه دوم راضی هستم. واکنش تیم ما در این بازی بسیار خوب بود. پس از نیمه اول شجاعت بیشتری به خرج دادیم و در حملات بسیار بهتر بودیم.
انتهای پیام/خ
,
,
,
,
,
,
,
]
ارسال دیدگاه