دایی هم راضی هم ناراضی

دایی هم راضی هم ناراضی
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در کوتاه‌ترین نشست خبری تاریخ لیگ برتر فوتبال نظرات خود را عنوان کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا  علی دایی پس از تساوی مقابل استقلال خوزستان در نشست خبری اظهار داشت: فکر می کنم بازی در نیمه اول و دوم دست ما بود و برتر از حریف بودیم. ما کلا در یک نیمه بازی کردیم و آنها با سیستم دفاعی و فشرده به خواسته خود رسیدند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, .,

 

,

وی افزود: با وجود موقعیت های زیاد می توانستیم ببریم ولی من از نحوه بازی بازیکنانم راضی هستم و به آنها خسته نباشید می گویم اما از نتیجه راضی نیستم و باید برای دور بعدی خود را آماده کنیم.

, .,

 

,

انتهای خبر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه