تنبیه عجیب جواد خیابانی

تنبیه عجیب  جواد خیابانی
گزارشگر صدا و سیما به دلیل تأخیر در حضور در ورزشگاه با جریمه یک نیمه‌‌ای گزارش نکردن مسابقه روبرو شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا جواد خیابانی امروز گزارشگر دیدار پرسپولیس و استقلال خوزستان بود.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,  جواد خیابانی امروز گزارشگر دیدار پرسپولیس و استقلال خوزستان بود.,
 
,
او با تأخیر و در حالی که 12 ثانیه از شروع مسابقه گذشته بود وارد ورزشگاه شد. به همین خاطر مهدی هاشمی او را جریمه کرد و در نیمه اول مزدک میرزایی وظیفه گزارش مسابقه را بر عهده داشت.
,
 
,
خیابانی در دقیقه 20 به نشانه قهر می‌خواست ورزشگاه را ترک کند اما جلوی او را گرفتند و با پادرمیانی زمانی او در نیمه دوم گزارش مسابقه را انجام داد.
,
 
,
جواد خیابانی به علت تصادف با تأخیر به ورزشگاه رسید اما مسئولان شبکه می‌‌گفتند او باید نیم ساعت قبل از بازی در ورزشگاه حاضر شود.
,
 
,
انتهای پیام/ی
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه