معاون دانشپژوهان جوان:
مرحله اول المپیادهای علمی کشور دهه سوم بهمن برگزار میشود
معاون دانشپژوهان جوان مرکز ملی استعدادهای درخشان گفت: مرحله اول المپیادهای علمی، دهه سوم بهمن امسال و مرحله دوم آن اردیبهشتماه سال آینده برگزار میشود.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از فارس، حسن ساعی دهقان، معاون دانشپژوهان جوان مرکز ملی استعدادهای درخشان، در زمینه المپیادهای علمی اظهار داشت: این المپیادها امسال در دهه سوم بهمن ماه سال جاری به طور همزمان با حضور علاقهمندان شرکت در المپیادهای علمی برگزار میشود.
, شبکه اطلاع رسانی دانا,وی با بیان اینکه دانشآموزان سال سوم میتوانند در تمام رشتههای المپیاد شرکت کنند، ادامه داد: سال دوم متوسطه میتوانند در تمام رشته شرکت کنند اما در رشته فیزیک و ادبیات به صورت آزمایشی شرکت میکنند؛ دانشآموزان سال اول دبیرستان نیز میتوانند به صورت آزمایشی در همه رشتهها شرکت کنند.
,ساعی دهقان افزود: مرحله اول المپیادهای علمی در دهه سوم بهمن برگزار میشود و مرحله دوم المپیادها از بین پذیرفتهشدگان مرحله اول در اردیبهشت ماه سال آینده برگزار میشود و پذیرفتهشدگان بعد از مرحله دوم به دوره تابستانی فراخوانده میشوند و در این دوره شرکت میکنند.
,معاون دانشپژوهان جوان مرکز ملی استعدادهای درخشان خاطرنشان کرد: داوطلبان میتوانند برای اطلاعات بیشتر به سایت معاونت دانشپژوهان جوان مراجعه کنند و با شرایط، نحوه شرکت و منابع آزمونها آشنا شوند.
, معاونت دانشپژوهان جوان ,انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه