هنگام "عصبانیت" چی بخوریم؟
خوردن با عجله و سریع یکی از راه های تخلیه هیجان و عصبانیت برای بعضی از افراد است که این امر موجب پدیدار شدن "مشکلات روانی" بسیاری می شود.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از باشگاه خبرنگاران، بعضی از افراد هنگام عصبانیت کم اشتها می شوند که در مواقع عصبانیت، "استرس" و تنهایی برای تخلیه هیجانات و عصبانیت تند تند غذا می خورند که یکی از مهمترین مشکلاتی را که "چاقی" نام دارد به وجود می آورد.
, شبکه اطلاع رسانی دانا, ، ",
گفتنی است، تند غذا خوردن در وعده های غذایی هنگامی که عصبانی هستند یک واکنش رفتاری است و به همین دلیل به افراد توصیه می شود هنگام عصبانیت "غذاهای کم کالری" مانند سبزیجات و میوه های سفت و جویدنی نظیر هویج و خیار مصرف کنند.
,
انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه