هنگام "عصبانیت" چی بخوریم؟

هنگام "عصبانیت" چی بخوریم؟
خوردن با عجله و سریع یکی از راه های تخلیه هیجان و عصبانیت برای بعضی از افراد است که این امر موجب پدیدار شدن "مشکلات روانی" بسیاری می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از باشگاه خبرنگاران، بعضی از افراد هنگام عصبانیت کم اشتها می شوند که در مواقع عصبانیت، "استرس" و تنهایی برای تخلیه هیجانات و عصبانیت تند تند غذا می خورند که یکی از مهمترین مشکلاتی را که "چاقی" نام دارد به وجود می آورد. 

, شبکه اطلاع رسانی دانا, ، ",
 
,
گفتنی است، تند غذا خوردن در وعده های غذایی هنگامی که عصبانی هستند یک واکنش رفتاری است و به همین دلیل به افراد توصیه می شود هنگام عصبانیت "غذاهای کم کالری"  مانند سبزیجات و میوه های سفت و جویدنی نظیر هویج و خیار مصرف کنند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه