هوای پایتخت ناسالم شد
هوای تهران با قرار گرفتن شاخص ذرات معلق کمتر از دو نیم میکرون روی عدد 115 در شرایط ناسالم قرار گرفت.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، به نقل از مهر، بر اساس اطلاعات رسیده از ایستگاههای سنجش آلودگی هوای شهر تهران بر میزان غلظت تمام آلاینده ها نسبت به روز گذشته در همین ساعت افزوده شده است و به این ترتیب میانگین غلظت آلاینده ذرات معلق کمتر از دو و نیم میکرون فراتر از حد مجاز بوده و شاخص کیفیت هوا هم اکنون در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار دارد.
, شبکه اطلاع رسانی دانا,,
گزارش هواشناسی حاکی از آسمانی صاف تا کمی ابری در بعضی ساعات غبار صبحگاهی است و انتظار می رود شاخص کیفیت هوا تا ساعات ظهر در شرایط ناسالم برای گروههای حساس باقی بماند.
,,
انتهای پیام
]
ارسال دیدگاه