رئیس دستگاه اطلاعاتی عربستان برکنار شد
شاه عربستان بندر بن سلطان رئیس دستگاه اطلاعاتی این کشور را برکنار کرد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، واحد مرکزی خبر به نقل از شبکه تلویزیونی العراقیه، عبدالله بن عبدالعزیز شاه عربستان بندر بن سلطان رئیس دستگاه اطلاعاتی این کشور را از منصبش برکنار کرد. منابع مطبوعاتی گفتند برکناری بندر بن سلطان در پی آن صورت گرفت که مقامات سعودی متوجه شدند سیاست های اشتباه بندربن سلطان درخصوص سوریه هزینه های سنگینی برای این کشور داشته است.
, شبکه اطلاع رسانی دانا,این منابع گفتند محمد بن نایف وزیر کشور عربستان به عنوان رئیس دستگاه اطلاعاتی این کشور منصوب شده است.
,انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه