۱۲ پلیس افغان به دست طالبان کشته شد
فرمانده پلیس ولایت «کنر» در شرق افغانستان از کشته شدن ۱۲ پلیس افغان توسط شبهنظامیان طالبان خبر داد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، «عبدالحبیب سید خیل» در گفتوگو با رسانهها اظهار داشت: شب گذشته یک گروه شبهنظامی طالبان به یک پاسگاه امنیتی پلیس افغان در منطقه «غازی آباد» این ولایت حمله کرد.
, شبکه اطلاع رسانی دانا,به گفته فرمانده پلیس، در این درگیری 12 پلیس افغان کشته و هفت تن دیگر آنان مفقود شده است اما به طالبان نیز تلفات سنگینی وارد شده است.
,به گفته وی، درگیری میان طالبان و نظامیان افغان تا زمان انتشار این خبر در این منطقه ادامه دارد.
,در همین حال برخی از رسانههای افغانستان خبر دادهاند که در این حمله 19 پلیس کشته شدهاند.
,جزئیات بیشتری از این خبر منتشر نشده است.
,انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه