اخبار داغ

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت بررسی کرد؛

بررسی مشکلات 50 واحد صنایع معدنی سیرجان/اشتغالزایی بیش از 40 هزار نفر در شهرک های صنعتی و مجتمع آهن گل گهر

بررسی مشکلات 50 واحد صنایع معدنی سیرجان/اشتغالزایی بیش از 40 هزار نفر در شهرک های صنعتی و مجتمع آهن گل گهر
در نهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که با حضور محسن صالحی نیا معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت مشکلات بیش از 50 واحد صنعتی و صنایع معدنی شهرستان سیرجان مورد بررسی قرار گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  آرمان کرمان"؛ در نهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که با حضور محسن صالحی نیا معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت، شهباز حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی، مهندس مهدی حسینی نژاد سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان، منصور مکی آبادی فرماندار سیرجان و جمعی از مسئولان در سیرجان برگزارد شد، مشکلات بیش از 50 واحد صنعتی و صنایع معدنی این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آرمان کرمان",

صالحی نیا گفت: امروز برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی در این کارگروه حضور یافتیم و برخی مشکلات همین جا برطرف می شود و برخی هم در جلسات مرکزی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اقدام به حل آنها خواهد شد.

,

معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت خاطرنشان کرد: فعال سازی طرح های صنایع کوچک و متوسط از پروژه های اقتصاد مقاومتی است که ابلاغ شده و مشکلات این طرح ها در بخش منابع تسهیلاتی و مالی پیگیری و رفع می شود.

,

وی افزود: برخی مشکلات این واحدها مربوط به زیرساخت هایی مثل آب و برق است که این مشکلات را با مقامات مسئول استانی و شهرستانی برطرف می کنیم.

,

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، شاخص های توسعه یافتگی استان کرمان را اغلب در منابع معدنی و فلزی عنوان کرد و ادامه داد: با ظرفیت های خوب و فراوانی که استان دارد حتما استاندار و سایر مسئولین این قابلیت ها را توسعه خواهند داد.

,

لازم به ذکر است نبود نقدینگی و مشکلات اخذ تسهیلات از بانک ها و همچنین نبود امکانات زیربنایی همچون برق و آب از جمله مشکلات واحدهای تولیدی صنعتی و صنایع معدنی شهرستان سیرجان می باشد.

,

بیش از 200 واحد تولیدی و صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی، شهرک های صنعتی و مجتمع سنگ آهن گل گهر سیرجان با اشتغالزایی نزدیک به 40 هزار نفر مستقر هستند.

,

انتهای پیام/م

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه

نظرات
حمید -> 1401/12/25
پاسخ

چرا ما که اطراف منطقه گل گهر زندگی می‌کنیم باید بیکار باشیم با مدرک لیسانس و فوق لیسانس