اخبار داغ

جانشین فرماندهی سپاه تنگستان:

انقلاب ما با باورعمیق مردم به قدرت اسلام پیروز شد

انقلاب ما با باورعمیق مردم به قدرت اسلام پیروز شد
جانشین فرماندهی سپاه تنگستان گفت: مردم ایران زمانی که به باور عمیق در خصوص اسلامیت نظام رسیدند رهبری نظام اسلامی را پذیرفتند و در رکاب آن جانفشانی کردند تا انقلاب اسلامی ایران با باور عمیقمردم به قدرت اسلام پیروز شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تنگستان نما، رضا فاطمیان در جمع کارکنان سپاه تنگستان گفت: کشوری که با رهبری اسلامی و مردمی انقلابی دسیسه های ابرقدرتهای جهانی را نابود کرده و با قدرت و عظمت روز به روز بر عزت و سر بلندی خود می افزاید همواره مورد تهاجم چه در عرصه سیاسی ، چه اقتصادی و چه در حوزه فرهنگی و اجتماعی خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تنگستان نما،,

وی خاطرنشان کرد: سردمداران دنیای کفر و الحاد از نیروی عظیم جوانان آگاهند و برای استثمار، استعمار و انحراف افکار برنامه‌ریزی کرده و تلاش می‌کنند تا تمامی جوانان را به سمت و سوی مورد نظر خود سوق دهند.

, .,

فاطمیان با بیان اینکه حفظ انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن تکلیف عمومی است افزود:  بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنانی که منافعشان در خطر بود، انواع دسیسه ها و توطئه ها را به این مملکت وارد کردند.تحریم های طاقت فرسای همه جانبه را نیز تحمیل کردند ولی ملت انقلابی ایران همواره با اتکاء به خداوند و تربیت روحیه خودباوری نه تنها تحریم ها را پشت سر گذاشتند، بلکه میدان های مختلف علمی، فرهنگی و دینی، نظامی و سیاسی را تحت سیطره خود درآوردند.

, .,

وی با اشاره به اینکه به یقین، روحیه انقلابی گری اصلی ترین و اساسی ترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران از آن سالهاست، تاکید کرد: دهه مبارک فجر تفکر و تعقل دوباره در هر سال به این روحیه انقلابی است. روحیه ای که رمز پیشرفت و کارآمدی، اقتصاد مقاومتی، خدمت، مقاومت، مبارزه با فساد و هزاران آرمان دیگر مردم این کشور است.

, .,

فاطمیان خاطرنشان کرده است: بی شک حضور حماسی، انقلابی و پرشور مردم در صحنه نمایش وحدت ملی در آوردگاه یوم الله 22 بهمن، تجدید میثاق با آرمانهای معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و شهدا و لبیک به دعوت مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای مدظله العالی است و در این میان شهرداری تهران نیز همچون سال های گذشته زمینه را برای حضور  حداکثری شهروندان در راهپیمایی 22 بهمن فراهم خواهد کرد.

, 22 , .,

 

,

نتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه