اخبار داغ

کارشناس مذهبی استان:

اهداف شبکه های ماهواره ای فروپاشی کانون خانواده است

اهداف شبکه های ماهواره ای فروپاشی کانون خانواده است
اهداف شبکه های ماهواره ای فروپاشی کانون خانواده است که ورود آن به خانواده ها بیشتر از روی چشم و هم چشمی است شاید خانواده از آسیب ها مطلع نباشند ولی چون دیگر آشنایان و بستگان از آن استفاده می کنند تحت تاثیر قرار گرفته و اجازه ورود ماهواره به خانه داده می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از ، فاطمه ابراهیمی کارشناس مذهبی استان در گفتگو با  مشکات برین در خصوص اینکه قرن ها است که غرب در پی تحقق دهکده جهانی است، اظهار داشت: غرب در پی این است تا خودش را کدخدای دهکده جهانی بداند اما مانع بزرگی به نام اسلام را در مقابل خود می بیند چرا که سبک زندگی دینی با آموزه های غربی سازگار نیست.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,  مشکات برین,

وی افزود: کسی که به دین پایبند است نمی تواند در مسیر تمدن غربی حرکت کند.

ابراهیمی با اشاره به اینکه غرب قصد کرده با برنامه های گوناگون اسلام را از سر راه خود بردارد بیان کرد: یکی از اصلی ترین راهکارهای غرب برای رسیدن به این هدف فاسد کردن مسلمانان آن هم از طریق به انحراف کشیدن خانواده است.

این کارشناس مسائل مذهبی تصریح کرد: اهداف شبکه های ماهواره ای فروپاشی کانون خانواده است که ورود آن به خانواده ها بیشتر از روی چشم و هم چشمی است شاید خانواده از آسیب ها مطلع نباشند ولی چون دیگر آشنایان و بستگان از آن استفاده می کنند تحت تاثیر قرار گرفته و اجازه ورود ماهواره به خانه داده می شود.

ابراهیمی افزود: خیلی ها استفاده صحیح را مطرح می کنند ولی مطمئنا ماهواره ای که دشمن چندین سال بر روی آن کار کرده و برای هر چیزی نقشه دارد طوری طراحی شده که در هر صورت اثر خود را بگذارد.

وی اظهار کرد: خانواده به خصوص مادر باید آگاه باشد تا می تواند از ورود ماهواره به خانه جلوگیری کند و اگر هم ورود پیدا کرد باید زمان استفاده از آن کم شود یا سراغ شبکه های بروند که شر و خطر کمتری داشته باشد.

کارشناس مذهبی چهارمحال و بختیاری، آگاهی بخشی به خانواده ها را در زمینه ماهواره بسیار مهم دانست و گفت: شاید نتوانیم از ورود ماهواره ها به بین خانواده ها جلوگیری کنیم ولی حداقل با گوشزد کردن اینکه ساعت تماشای کمتری صرف شود و یا استفاده از شبکه های خاص و مناسب صورت بگیرد تا به یاری خداوند روزی برسد که هدایت شوند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از ریشه های وجود ماهواره به صدا و سیما بر می گردد با پخش برنامه های جذاب و مورد علاقه مردم می تواند به جذب کمترمردم به سمت ماهواره کمک کند.

انتهای پیام/
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه