اخبار داغ

از تحمیل آسفالت بر معاون فنی و عمرانی شهرداری تا پرداخت چک یک میلیون تومانی به شاعر خوزستانی

از تحمیل آسفالت بر معاون فنی و عمرانی شهرداری تا پرداخت چک یک میلیون تومانی به شاعر خوزستانی
علاسوند رئیس شورای شهر گفت : آقای دوائی فر ما متهم هستیم یا شما مارو متهم کردید ؟ شما قائم مقام و معاونت عمران شهرداری هستید ، انگار دل شما از ما بسیار پر است و این اصلا منطقی نیست.اینکه میگویید. منطقه ای به دستور اعضای شورا آسفالت شده این دفاع خوبی از حیطه کاری خودتان نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از رهیاب نیوز: چهل ونهمین جلسه شورای شهر با حضور اعضای شورا و آقای دوائی فر سازمان عمران  و هم معاونت فنی وعمرانی وآقای ممبینی مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اهوازآغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, رهیاب نیوز: ,

*این جلسه با قرائت کلامی چند از قرآن کریم ضمن عرض تسلیت شهادت امام علی علیه السلام وایام  لیالی قدر توسط رئیس شورای شهرآغاز شد.

,

* در آغاز جلسه عضو شورای شهر ،آقای خورشیدی  نطق پیش از دستور خود را ارائه کردند.

,

*جانعلی خورشیدی درنطق پیش ازدستور خود به مشکلات شهر اهواز در حوزه های مختلف اشاره داشت و افزود:اهواز شهری است که بوی  آلاینده های شرکت هایی چون نفت و گاز و فولاد از شمال تا جنوبش مزاج شهروندان را آزار می دهد و کاری جهت جلوگیری از آن انجام نشده ما از مدیران می خواهیم که به این مساله توجه کنند.

,

عضو شورای شهردربخشی دیگر از نطق پیش از دستور خود خاطر نشان کرد: تثبیت مدیریت شهرداری کلانشهر اهواز باید در راستای بهتر شدن شهر باشد،از سوی دیگر به نظر میرسد بحث همسطح سازی پیاده روها و آسفالت و روشنایی از جمله مشکلات مناطقی چون کوی رمضان و منبع آب ، حصیرآباد ،رسالت و نبوت و غیره شده است.که باید جدی تر به آنها رسیدگی شود.

,

خورشیدی در آخر نطق خود را با درخواستی از آقای دوائی فر در خصوص توجه و نظارت بیشتر بر کیفیت آسفالت معابرشهری در سالی که عنوان نهضت آسفالت را با خود همراه دارد پایان داد.

,

 *در ادامه از نمایندگان شورا یاری سه منطقه کوی ملاشیه  و کوی رمضان و کوی علوی جهت طرح مشکلات مناطق خود دعوت شد که هر سه نماینده در جلسه حضور نیافته و از طرح مشکلات مناطق خود بازماندند.

,

*جمشید سلحشور رئیس کمیسیون عمرانی شورا ضمن تایید نطق پیش از دستور آقای خورشید پیرو سخنان وی گفت: جدا از مناطق ذکر شده ما درمناطق شش و هفت نیز تماس هایی داشته که بعضا اظهار نگرانی در خصوص اجرای آسفالت بدون زیرساخت مناسب کردند ، بسیار جای تاسف دارد که ماامسال  شعار نهضت آسفالت را سرداده وضعیت آسفالت ها نابسامان است،این  یعنی دورریختن بیت المال،هم شهردار وهم سازمان عمران و هم معاونت فنی وعمرانی نگاه ویژه ای داشته باشیم حتی می شود عده ای از اعضای شورا را برای بازرسی کار هم در نظر بگیریم.

,

*احمد باورصاد رئیس کمیسیون خدمات شهری در تکمیل صحبتهای دکترسلحشور یکی از مقوله های  آسفالت نامناسب را بحث ضخامت آسفالت عنوان کرد و گفت:اگر ضخامت استاندارد را رعایت نکنیم بجای شش و یا هفت سانت ،چهار سانت آسفالت بریزیم مسلما بعد از یکی دو هفته تردد خودرو به آن موجی  که همه جا ها شاهد هستیم دچار میشود.

,

*باورصاد در ادامه در خصوص جاده های دسترسی پل سوم از مهندس دوایی فر توضیحاتی را درخواست کرد.

,

*مهندس دوایی فر معاونت فنی و عمرانی شهرداری گفت: من بدون حاشیه و شفاف مسائل را مطرح می کنم و برای تمام اقدامات حوزه فنی  وعمرانی توضیحات دارم ما تابع سیاست های شهرداری و شهردار هستیم ما در تمام حوزه ها تمام سیاست های شهردار را دنبال می کنیم ،ما در واقع جهت کمک به شهردار هستیم  نه ایجاد چالش برای وی.

,

* در بحث آسفالت رویکردی که ما داریم رویکرد خوبی نیست ماهم رسما و کتبا به آقای شهردار اعلام کردیم.وقتی ما یک قرداد کلیبرای آسفالت کل شهر سازمان عمران منعقد می کنیم به هیچ عنوان نمی توانیم کنترلی داشته باشیم ما باید برای آسفالت هر منطقه یک قرداد بسته و نظارت کنیم

,

*معاون فنی وعمرانی شهرداری در ادامه تاکید کرد: ما باید به دنبال ساختارسازی باشیم زیرا سیستم کنونی شهرداری یک سیستم روزمرگی است هیچ برنامه ای نیست به این صورت است که مثلا منتظریم فلان عضو شورا بگوید فلان منطقه آسفالت شود ،فردا آسفالت کنیم، برنامه مدونی که طبق بودجه مصوب نداریم خیلی از مناطقی که در حال آسفالت است بودجه سال 93در بخش آسفالت اش تمام شده است ،می گوییم چرا آسفالت می کنید ،می گویند فلان عضو شورا یا شهرداری گفته اند آسفالت کنید.

,

*وی ادامه داد: نمونه بارز هفته آینده در منطقه ای در حال آسفالت بودند بدون زیرسازی مناسب بخشنامه دادیم  که زیر سازی مناسب شود بعد قیر پاشی شود اما آنها بدون توجه آسفالت کردند این مستلزم آن است که شهردار آن منطقه عوض شود اجازه بدهند اختیار داشته باشم ببینید درست می شود یا نمی شود،بنا نیست که هرچی بخشنامه شد هیچ باشد ،اگر قرار هست اینگونه باشد که بخشنامه ها نادیده گرفته شوند و تنها از اهرم فشاراستفاده شود باید این وضع را بپذیریم. این عرف در شهرداری بوده وهنوزم هست و سالیان سال هم فرهنگ شده است

,

*علاسوند رئیس شورای شهر گفت : آقای دوائی فر ما متهم هستیم یا شما مارو متهم کردید ؟ شما قائم مقام و معاونت عمران شهرداری هستید ، انگار دل شما از ما بسیار پر است و این  اصلا منطقی نیست.اینکه میگویید. منطقه ای به دستور اعضای شورا آسفالت شده این دفاع خوبی  از حیطه کاری خودتان نیست.

,

* معاون فنی و عمرانی شهرداری در پاسخ به رئیس شورا گفت : لازم است بدانید 40 صورت آسفالت برای ما فرستادند 40 در صد آن جاهایی است که می گوییم چرا اسفالت کردید؟یا می گویند شورا یا شهردار گفتند،الان اگر یک مورد شورا یک مورد به من تحمیل کند مجموعه من ده  موردبه اسم شورا به من تحمیل می کند منم به حرمت شورا و شهردار جواب منفی نمیدهم.

,

*سید مهدی آلبوشوکه عضو شورای شهر تسلط بر تمام امورعمرانی شهر را از وظایف وی خواند و گفت:زمان انتخاب شما ما خیال می کردیم شما کسی هستید که می توانید مسائل عمرانی شهر راجمع کند،هیچ کس این را از شما نمی پذیرد، این نیست که سازمان عمران شهری هرکاری دوست دارد انجام بدهد و شماتسلطی بر پیمانکار سازمان عمران شهری نداشته باشد.

,

*سلحشور درحمایت از معاونت فنی وعمرانی شهرداری از واقعیاتی در خصوص سازمان عمران سخن گفت و شهامت دوایی فر را در خصوص طرح مشکلات موجود تحسین کرد و خاطر نشان کرد: سازمان عمران کسی را تحویل نمی گیرد اصلا محل مجموعه و حتی بنده که رئیس کمیسیون عمران هستم نمی گذارد.آقای دوائی فر هم به همین صورت بنظرشما چه  باید بکند؟

,

*رئیس کمیسیون فنی و عمرانی در ادامه گفت:این مساله باید ریشه یابی شود به آنها می گوییم چند پروژه از پروژه های سطح شهر را به ما بگویید، این عین جمله آنهاست که لیست اش را از تو سایتمان نگاه کنید،گویی فرد مذکور به جایی وصل است مدام می گویند این به آن وصل است نمی شود با کسی صحبت کرد.باید مشخص شود چرا باید همچنین پست مهمی دست کسی باشد که به هیچ کس پاسخگو نیست.

,

اینا معضلاتی است که باید در شهرداری هست و حل شود.اگر آقای دوائی فر حمایت نشود یک فرد نمی تواند معجزه کند.نمیتوانیم یک فرد را بندازیم جلو بگوییم خودشو این کوه تمام مشکلات شهرداری.باید سیستممی برای کارهای عمرانیپ تعریف شود

,

 * دوایی فر در خصوص تعریض پل سوم : ما زمانی که می خواستیم پل را جهت تعریض کنیم  دو گزینه را مشاور به ما پیشنهاد داد .

,

1.کنسولی که به تیرهای موجود پل متصل و هرطرف یک باند اضافه می شد.

,

2. یک ستون در رودخانه داشت و دو باند به پل اضافه می شد و می توانستیم راستگرد ها را هم به ساحل وصل کنیم.

,

این دو گزینه را داد چون گفتند ممکنه سازمان آب و برق اتصال شمع در رودخانه را موافقت نکند.اگر موافقت نکرد کنسولی را اجرا کنیم. ما مکاتباتی را انجام دادیم و گزینه دوم با صلاح دید مشاورین برگزیده شد.کار شروع شده ولی در خصوص راستگردها تا زمانی که مناقصه انجام و قراردادی نباشد ما یک ریال هم هزینه نخواهیم کرد.

,

*برآورد شروع پروژه چهار ونیم میلیارد تومان می باشد و پرنامه زمانبندی را طوری گذاشته ایم که تا 22 بهمن  پل به بهره برداری برسد.

,

*پس از صحبتها و بحث ها دستورکارجلسه شورا پس از دو ساعت از شروع جلسه آغاز شد.

,

*اولین دستور کار شورا با طرح اعضای شورا در خصوص دفاتر نمایندگان مجلس آغاز شد.

,

*حسین حیدری عضو کمیسیون برنامه و بودجه درخصوص این طرح عنوان کرد: دوستان شورا به این باورند که شهرداری به محل هزینه  یک سری دفاتر و ادارات و سازمانهایی که هیچ گونه ارتباطی و همکاری با شهرداری نداشته تبدیل شده است،در جهت حل مشکلات بار مالی و جلوگیری از هزینه های غیرضروری ما  یکسری اقدامات راشروع کرده و بحث سه دفتر نمایندگان محترم مجلس مطرح شد،

,

*وی افزود:دوستان طرحی تهییه کردند ارجاع شد به  کمیسیون  و رای آورد که این قراداد ها بعد از انقضا دیگر تمدید نشوند،یکی از این دفاتر اجاره ماهانه سه و نیم میلیون تومان و دیگری رهن به هفتاد میلیون تومان و  دیگری از ملک شهرداری استفاده می کند که باید تخلیه کنند،نمایندگان شهرستان که تنها نمایندگان شهر اهواز نیستنداین مدت را شهرداری اهواز تقبل کرده مابقی مانده مدت را شهرداری دیگر  یا دولت تقبل کند ،این  برای شهرداری بار مالی داشت لذا این طر در کمیسیون مطرح و رای آورد.

,

علی ناصری مخالف طرح: شما عزیزان شاید سه سال دیگر کاندید شدید به مجلس رفتید آیا بعداهمین نظر الان را خواهید داد؟ آیا رویه دادن امکانات در جاهای دیگر در سراسر کشور به چه صورت است؟ازنماینده اسبق مجلس شورای حاضر در جلسه پرسید: آیا مجلس در قبال این گونه مسائل هزینه می دهد؟

,

سیدرسول موسوی نماینده  دوره های قبل مجلس پاسخ داد: اما این تصمیم که بار مالی برداشته شود بسیار خوب است اما به شرطی که شمول داشته و تنها برای نمایندگان نباشد.مجلس یک مصوبه دارد ،که نماینده اگر دفتر در تهران داشته باشند مجلس اجاره را می دهد و اگر دفتر در شهرستان، شهرداری ها موظف شوند که امکانات در اختیار نمایندگان قرار بدهند این مصوبه از آن زمان تاکنون ساری و جاری بوده است.

,

عضو کمیسیون برنامه و بودجه در پاسخ گفت: ما مصوبب می کنیم برود فرمانداری اگر نپذیرفت رد می کند.

,

*علی ناصری عضو شورای شهر تاکید کرد: این قانون در مجلس مصوبب شده است و شورا نمی تواند برخلاف قانون مجلس عمل کند،ما قبول نداریم فعلا تصویب کنید بعد فرماندار رد کند با این کار خودمون  و صلاحیت خودمون را زیر سوال می بریم . این تصویب بدون مطالعات اهانت به خودمان استما نباید گزینشی عمل کنیم .

,

 

,

 

,

*کاظم سواری مخالف طرح و در دفاع از ناصری گفت:نمایندگان مجلس چه کسانی هستند ؟ نمایندگان مردم هستند و بودجه شهرداری بودجه مردم است ما در جاهای بسیاری ما کمک کردیم  برای خیلی از قشر ها ما مساعدت مالی بلاعوض دادیم این که رهن است نکته بعدی من احساس می کنم اگر این کار را بخواهیم شروع بکنیم باید در نظر ما باید از توان نمایندگان محترم  مجلس شورا در تعامل حل مشکلات مردم استفاده کنیم نه نه در تقابل 

,

 

,

 

,

 با همان تعامل که شروع شد و فرمانداری بانی بودجمع نمایندگان مجلس و سه نفر نمایندگان شورا بود من احساس می کتنم تعامل را به تقابل تبدیل نکنیم.ما باید بتوانیم از توان نمایندگان مجلس استفاده کنیم.این طرح خوبی نیست.

,

*عاشور سواری پور  رای موافق: اعضای کمیسیون برنامه وبودجه این اصلاح در ساختارشهرداری را آغاز کردند به اعتقاد اعضای کمیسیون  و اعضای شورای شهر مبنی بر این است که جلوی  ریخت و پاش ها گرفته شود و شهرداری به عنوان حیاط خلوت  مابقی ادارات نباشد.ما این مورد را شروع کردیم تا الان هیچ مصوبه ای از سمت شهرداری و قانون به دست ما نرسیده که که شهرداری ملزم به تامین مکان برای نمایندگان باشد.

,

 وی ادامه داد:الان نزدیک به یکسال است که درحال انجام کار هستیم و باهیچ یک از نمایندگان مجلس جلسه مشترکی نداشتیم جز با وساطتت فرمانداری جلسه مشترک برگزار شد که آنهم مورد رضایت اعضا نبوده و عدم حضور نمایندگان اعضا شورا در جلسه به نشان اعتراض به نمایندگان مجلس بود.

,

*این طرح با وجود مخالفان و موافقان به رای گذاشته شد و با 12 رای تصویب شد که پس از اتمام قرارداد قراداد دیگری تمدید نشود.

,

لایحه دوم :قرارداد بهسازی میدان فرودگاه

,

*سلحشور در خصوص لایحه خواستار رای موافق اعضای شورا شد زیرا این دستور به صورت شفاهی در زمان آقای کتانباف در زمان سفر ریاست جمهوری در خصوص بهسازی میدان فرودگاه داده شده و پیمانکار کار را انجام داده واکنون که جهت قرارداد آمده کسانی که قول داده بودند در بحث نیستند، باتوجه به شواهد و تائید معاونت فنی و عمرانی و شهردار منطقه سه جهت رفع مشکل آن اقدام شود.

,

 

,

 

,

*در این خصوص بحث های و نظرات موافق و مخالف زیادی مطرح شد ،نظرات مخالف براین بودند که باید باب همچین مسائلی یک جا بسته شود  و مصوبه ای ابلاغ شود که تحت هیچ شرایطی اقدامی بر اساس دستور شفاهی انجام نشود 

,

 

,

 

,

*این مورد نیزبا وجود موافقان ومخالفان به رای کمیسیون گذاشته و با 11 رای موافق تصویب شد .

,

*لایحه سوم :اصلاح نرخ کرایه تاکسی های بیسیم و فرودگاه و راه آهن جهت ارجاع درسال 93

,

*سبزعلی:تاکسی بی سیم فرودگاهها مثل تاکسی ها از سال 91 هیچ گونه  افزایش کرایه مشخصی نداشتند،و این بهانه ای بود برای افزایش کرایه ها اکنون در نظر داریم نظارت قوی و مستمرباتوجه  شکایتی که از سوی مردم و سوالات خبرنگاران موضوع حل شود،ما مصوب کردیم بحث یارانه و انرژی مطرح شد و هزینه های انرژی افزایش پیدا کرد ما به نسبت افزایشی که در دوسال اخیر نداشت به همان میزان اکنون نرخ تاکسی بیسیم و فرودگاه و راه آهن را افزایش دادیم.

,

*ابریشم کار مخالف لایحه با مقایسه نرخ های کرایه در شهر اهوازو مشهد این رویه را گامی در جهت افزایش روزافزون نرخ کرایه ها خواند و افزود گفت :اکنون شهروندان از نرخ ها رضایت ندارند ما شنیده ایم به جز نرخ فزایشی مصوب در شورا بازهم افزایش قیمت بوده است.ما باید ساختار را اصلاح کنیم  چرا تاکسی های ما در اهواز نباید از تاکسی متر استفاده کنند.ما باید قبل از افزایش نرخ باید فکری کنیم که هر تاکسی نتواند سرخود نرخی را از شهروند بگیرد

,

حسین حیدری دیگر عضو شورادر افزایش قیمت را نزدیک به 60 درصد خواند وافزود: ما مخالف افزایش نیستم  اما این افزایش نزدیک 60 درصد می باشد.هرچند ما اعتقاد داریم تاکسی ها به نرخ 91 نیستند و خود افزایش قیمتی داشته اند .

,

ممبینی مدیر عامل تاکسیرانی کلانشهر اهوازضمن رد قیاس کرایه های اهواز با مشهد گفت : ضریب سختی  و زیان آور کار در اهواز نسبت به شهرهای دیگر بالاتر است  و اصلا باشهر دیگری قابل قیاس نیست. ما چه خدماتی به تاکسی دار میدهیم که هزار ویک اما و اگر به تاکسی دار می دهیم ؟آیا تعاونی تاکسیرانی لاستیک به قیمت دولتی می دهد؟آیا قطعه یدکی میدهد؟تاکسی دار های اهواز بسیار خدوم و زحمتکش هستند.

,

 

,

مورد دوم: در هیچ کلانشهری به اندازه شهر اهواز مسافرکش شخصی  وغیرمجاز با تما م تبعات منفی که برای شهروند دارد.نارضایتی تاکسی داران اهواز به صورت رندم تمام آنها از افزایش و کاهش کرایه نیست از وجود مسافر کش های شخصی اشت .مشکلات و افزایشی که دارند که درست می کنند بنام تاکسی دار است. متاسفانه صدای من مدیر عامل هم بجای نمیرسد چون از وظیفه من خارجه است .وظیفه نیروی انتظامی و راهنمایی رانندگی با مسافرکش شخصی برخورد کند.

,

ممبینی در بخشی از سخنان خود بدون استدلال خاصی چاره حل تمام مشکلات را افزایش نرخ کرایه تاکسی خواند و گفت:مشکل عمده این که چرا تاکسی متر نمی گذاریم این است که پایین ترین نرخ تاکسی در اهواز است حتی در دزفول و شوشتر وایذه نزخ تاکسی بیشتر است چون فضا برای تاکسی فراهم است و تنها خود تاکسی دارها حمل ونقل را انجام می دهند نه تاکسی های شخصی و اگر تاکسی متر جی پی اس هم بگذارند جوابگو است.امامشکل اهواز این است که قیمت تاکسی بسیار پایین است  و فضا برای فعالیت آن وجود ندارد .

,

*این لایحه به رای گذاشته و به دلیل مخلف بودن اعضای شورا جهت اصلاح و بازنگری به کمیسیون مربوطه ارجاع داده شد.

,

*لایحه چهارم : طرح کمیسیون ورزش جهت اجرای برنامه ورزش صبحگاهی در پارک های سطح شهر

,

ممبینی رئیس کمیسیون ورزش شورای شهر، شهرداری  را متولی ورزش همگانی خواند وگفت: با توجه به نشست های مشترک ورزش و جوانان استان  و اداره ورزش و جوانان شهرستان اهواز جهت هماهنگ سازی ورزش صبحگاهی  و عصرگاهی در پارک  برای شهروندان  به دلیل آموزش به شهروندان 10 ایستگاه ورزشی در 10 پارک در نقاط مختلف توسط مربیان متخصص انجام شود و هزینه های آن به صورت نصف میان ورزش جوانان و شهرداری متقبل شده است

,

*این طرح نیز به رای گذاشته و تصویب شد.

,

*لایحه پنجم: شانزده مورد از مساعدت های مصوب کمیسیون فرهنگی و اجتماعی

,

*شیخ سعادت نیارئیس کمیسیون فرهنگی در خصوص کمک هایی به بعضی نهادها پس از هشت ماه از شروع به کار شورای شهرخواستار همکاری اعضا جهت تصویب  اظهار داشت:  این طرح از تاریخ 18/8/93 تا کنون بعد از پیگیری و پافشاری در دو ماهه اول  شورا کمک به مساجد و کمک به انجمن ناشنوایان- دختر شاعر و موسسه آموزش و پژوهشی رقمی کمتر از 30 میلیون تومان می باشد.

,

زمان پور مخالف : شما می گویید برای کمیسیون ورزش  و سایر کارها حد و مرز مشخص شود برای کمیسیون فرهنگی نیز باید حد و مرز مشخص شود،شما اگر نگاه کنید 90 درصد کارها کمک هست ،شما چند تا کار و پروژه عمرانی می بینید؟ماباید پروژه هایی هزینه کنیم که نفعش به عموم برگردد اگر شهرداری برنامه ندارد و ما شورا برنامه بگذارد .شما باید چند پروژه بزرگ و عمده برای شهردار تعریف کنید تا پایان سال جاری به آنها انجام دهد در غیر اینصورت جایی از کار اشکال دارد.

,

کاظم سواری موافق اعلام کرد: در بحث فرهنگی ردیف بودجه ای داریم کمک به مساجدها وبرخی نهاد ها در آن تعریف شده است ،در این بودجه ما نکات و بحث فرهنگی داریم شهر ما از نظر فرهنگسرا کمبودهایی دارد در حال حاضر مساجد و حسینیه ها دارند خلاءهای موجود در این زمینه را پر کرده و این کمک ها در این راستا اصلا مبلغ قابل توجه نیست.

,

*در ادامه از دختر شاعر و هنرمندخوزستانی که مصوب شده، مبلغ یک میلیون جهت کمک به وی داده شود دعوت شد تا چند کلامی سخن بگوید.

,

شاعر خوزستانی خود را معرفی و کرد و گفت:  زهرا صفری12 ساله یکی از مقام آوران خردسال استان خوزستان که تا کنون به عنوان فرزند خوزستان در پایتخت ایران و ده استان کشور و در شبکه های سراسری صدا و سیما اجرای برنامه نمودم و در مسابقات شاهنامه خوانی مقام دوم را در میان بزرگسالان رنج سی ساله برده ام .

,

*وی در ادامه چند سطری شعر جهت تشکر در وصف حال شورا نیز خواند.

,

بنام خدای دو نور جلیل                    خدای محمد خدای علی

,

منم دختری از بختیاری تبار              به اقوام خوزستان کنم افتخار

,

همه جای ایران سرای من است          ولی بختیاری نوای من است

,

هزاران درود و سلام                      به شورای اهواز همه با مرام

,

که در توصیفشان هرچه گویم کم است   که اصل همه پیرو رهبر است

,

*این طرح نیز به رای گذاشته و تصویب گردید.

,

 

,

*پس از اجرای دوشعر دیگر توسط دختر 12 ساله خوزستانی آقای منصوری  یکی از حضار یک فقره چک به مبلغ یک میلیون تومان به شاعر خوزستانی هدیه کرد.

,

در ادامه جلسه طرح ها یکی پس از دیگری بررسی و به رای گذاشته شدند .

,

* در پایان جلسه رئیس شورا جهت نزدیک بودن تاریخ جلسه شورا با عید سعید فطر تاریخ صورت جلسه هفته آینده را به شنبه آینده ساعت ده صبح اعلام کرد.

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه