اخبار داغ

جلسه با فتح‌الله‌زاده برای بازگشت شماره ۸

نجف‌نژاد: پیگیر بازگشت جباری به استقلال هستم/ باید راهکار قانونی پیدا کنیم

نجف‌نژاد: پیگیر بازگشت جباری به استقلال هستم/ باید راهکار قانونی پیدا کنیم
رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: پیگیر بازگشت مجتبی جباری به استقلال خواهم شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا  در گفت و گویی، در پاسخ به این سؤال که آیا ممکن است شما پیگیر حضور مجتبی جباری در تیم استقلال شوید، گفت: بله، آقای جباری جزئی از خانواده استقلال است. البته باید در این زمینه پیگیری‌های لازم را انجام داده و طی جلساتی موضوع را دنبال کنم.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

نجف‌نژاد در پاسخ به این سؤال که آیا جلسه‌ای با علی فتح‌الله‌زاده مدیر عامل باشگاه استقلال برای فراهم کردن زمینه بازگشت مجتبی جباری در استقلال داشته‌آید، خاطرنشان کرد: تاکنون در این زمینه صحبتی نکرده‌ایم اما پیگیر این موضوع خواهیم بود، البته برای حضور جباری در استقلال باید در نیم فصل اقدام کنیم زیرا وی بازیکن سپاهان است.

,

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال اضافه کرد: ما به بازگشت مجتبی جباری به استقلال علاقمندیم اما باید راهکار قانونی آن وجود داشته باشد.

,

وی در پاسخ به این سؤال که با توجه به اختلافات علی فتح‌الله‌زاده و مجتبی جباری، احتمال رایزنی شما با مدیرعامل باشگاه استقلال برای حضور مجتبی جباری در این تیم وجود دارد، اظهار داشت: بله، با عنایت خدا پیگیری خواهم کرد.

,

نجف‌نژاد در خصوص پیش‌بینی خود از بازی برگشت استقلال در نیمه نهایی جام باشگاه‌های آسیا هم اظهار داشت: حق ما در بازی رفت مقابل اف سی سئول برد بود، در واقع بازی را استقلال انجام داد و آنها گل زدند.

,

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال ابراز امیدواری کرد که این تیم بتواند در بازی برگشت در تهران نتیجه دلخواه خود را کسب کند.

,

نجف‌نژاد از هواداران استقلال هم خواست که در بازی برگشت استقلال مقابل اف سی سئول حاضر شوده و با حمایت تیم زمینه را برای صعود استقلال فراهم کنند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه