اخبار داغ

تعیین میزبانی بازی دو روز قبل از بازی

تعیین میزبانی بازی  دو روز قبل از بازی
بعد از برد مقابل پدیده شاندیز حالا پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باید مقابل تیم دیگری از لیگ دسته اول قرار بگیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی داناالوند که در همدان  موفق به حذف تیم لیگ برتری استقلال صنعتی خوزستان در ضربات پنالتی شده حریف بعدی سرخپوشان است اما چون هر دو تیم در بازی قبلی خود  میزبان بوده اند تعیین میزبان بازی دو تیم که قرار است روز جمعه برگزار شود با قرعه کشی مشخص خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, .,

 

,

گفته می شود قرعه کشی برای تعیین محل این دیدار فردا  با حضور نمایندگان دو تیم در محل سازمان لیگ برگزار خواهد شد اما این اتفاق در فاصله 48 ساعت تا انجام مسابقه کمی عجیب و غیرمتعارف به نظر می رسد.

, .,

 

,

به طور حتم چنانچه پرسپولیس میزبان شود یا همدان بعد از  سه  سال  پذیرای سرخپوشان تهرانی باشد  تهیه بلیت و زمان سفر برای هر دو تیم دشواری هایی را به وجود خواهد آورد که باید دید آیا این مساله از سوی مسوولان دو باشگاه به سازمان لیگ اعلام شده یا نه.

, .,

 

,

البته پرسپولیس که دوبار در سال های 87 و 88 در همدان و توسط پاس از این رقابت ها کنار رفته بدون شک از حضور در این شهر و بازی های حذفی خاطره خوشی ندارد و طبیعی است که دوست داشته باشد از تهران خارج نشود.

,

 

,

انتهای خبر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه