اخبار داغ

کارشناس سیاسی :

انفجارسفارت ایران در بیروت با هدایت اسرائیل صورت گرفته شده است

انفجارسفارت ایران در بیروت با هدایت اسرائیل صورت گرفته شده است
ابوتراب کاتب کارشناس سیاسی با بیان اینکه هدف از انفجارت اخیر بیروت تحت تاثیر قرار دادن مذاکرات ژنو است ،گفت: انفجارسفارت ایران در بیروت با هدایت اسرائیل صورت گرفته شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی داناابوتراب کاتب کارشناس سیاسی در گفتگو با خبرنگار مرآت  هدف از عملیات تروریستی در مقابل سفارت جمهوری اسلامی ایران در بیروت و شهادت رایزن فرهنگی کشورمان در لبنان را تحت تاثیر قرار دادن مذاکرات ژنو و انتقامی از عملکرد ایران و لبنان در سوریه عنوان کرد و افزود: تکفیر های سوریه با هدایت رژیم صهیونیستی و  به دلیل حمایت ایران و لبنان  از سوریه  این حمله را انجام داده اند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, , خبرنگار مرآت,

به گفته وی هدف از مذاکرات ژنو  صدور پیش نویسی با کف مطالبات ایران که همان حق غنی سازی بوده ،است .

,

کاتب دیدار مقام معظم رهبری با 50هزار نفر از بسجیان در آستانه مذاکرات ژنو را نمودی از سیاست  فشار  ونفوذ دانسته و گفت:دیدار  50 هزار نفر از بسجیان با فرماندهی کل قوا  می تواند یک جایگاه خاصی به مسئولین مذاکره کننده ایرانی داده و موضع گیری ایشان  در این زمینه کار ساز است.

,

این کارشناس سیاسی با اشاره سخنان اخیر مقام معظم رهبری  که فرمودند: دولتمردان فرانسوی نه فقط در مقابل امریکا بلکه در مقابل رژیم نحسِ نجسِ صهیونیستی نیز اظهار خواری و کوچکی می کنند که مایه سرشکستگی ملت فرانسه است، افزود:دولت فرانسه با موضع گیری های اخیر خود در مذاکرات ژنو وابستگی خود را به رژیم صهیونیستی  به تصویر کشید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه