اخبار داغ

رویش «کیوسک تلفن» در یکی از پیاده روهای کرج + تصاویر

رویش «کیوسک تلفن» در یکی از پیاده روهای کرج + تصاویر
با گذر از پیاده روهای خیابان مطهری در حوالی پل شهدای روحانی “کیوسک تلفنی” وجود دارد، قرار است با رشد و تکامل در سالهای آینده به اهالی این منطقه خدمت رسانی کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل از کـرج رســا، متاسفانه در کلانشهر کرج پس از تعریض خیابان ها، اصلاح معابر و در کل پروژه های عمرانی که توسط مناطق مختلف شهرداری کرج انجام می شود، ابزار و وسایلی به جا می ماند که سالها به حال خود رها می شوند. به عنوان مثال “جا ماندن قبر در پیاده رو” پس از تعریض خیابان مطهری یا “شوفاژ در پیاده رو” در منطقه ی بلوار سرداران شهید و حال نیز جا ماندن یک کیوسک تلفن که پس از انجام پروژه ی عمرانی به حال خود رها شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کـرج رســا, جا ماندن قبر در پیاده رو, جا ماندن قبر در پیاده رو, شوفاژ در پیاده رو, شوفاژ در پیاده رو,

گویا شهرداری یا مخابرات هنوز به این کیوسک امید دارند که با رشد کردن به تکامل رسیده و مجددا به شهروندان خدمت رسانی نماید !

, گویا شهرداری یا مخابرات هنوز به این کیوسک امید دارند که با رشد کردن به تکامل رسیده و مجددا به شهروندان خدمت رسانی نماید !, گویا شهرداری یا مخابرات هنوز به این کیوسک امید دارند که با رشد کردن به تکامل رسیده و مجددا به شهروندان خدمت رسانی نماید !,

امید است با انتشار این گزارش، شهرداری منطقه ی ۸ نسبت به جمع آوری این کیوسک و ساماندهی تیرهای برق، یک پیاده روی واقعی را به شهروندان هدیه نماید.

,

 

,

2 2a 3 4 11

, 2, 2, 2a, 2a, 3, 3, 4, 4, 11, 11]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه