اخبار داغ

انتخاب سرمربی استقلال تا پایان هفته بعد/ یک چشم آبی روی نیمکت آبی‌ها می‌نشیند؟

انتخاب سرمربی استقلال تا پایان هفته بعد/ یک چشم آبی روی نیمکت آبی‌ها می‌نشیند؟
هیئت مدیره استقلال قصد دارد هرچه زودتر و تا پیش از شروع فصل نقل و انتقالات لیگ برتر وضعیت سرمربی این تیم را روشن کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از آس‌پرس هیئت مدیره باشگاه استقلال که تا پیش از لغو مزایده چهارم خصوصی‌سازی سرخابی‌ها منتظر مانده بود تا وضعیت این تیم مشخص شود، تصمیم گرفت هرچه زودتر وضعیت کادر فنی این تیم برای شرکت در پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر را مشخص کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آس‌پرس,

 

,

افشارزاده پیش از این اعلام کرده بود تا مشخص نشدن وضعیت مالکیت باشگاه هیچ تصمیمی در خصوص کادر فنی نخواهد گرفت، زیرا بودن یا رفتن خود وی نیز مشخص نخواهد بود اما با لغو مزایده چهارم این باشگاه وی بلافاصله دوشنبه بعد از ظهر در دفتر خادم حضور یافت و در خصوص وضعیت این تیم در فصل آینده به گفتگو پرداخت.

,

 

,

تیم مدیریتی استقلال قصد دارد تا پیش از آغاز فصل نقل و انتقالات و تا قبل از روز 12 خرداد ماه وضعیت کادر فنی این تیم را مشخص نماید.

,

 

,

گفته می‌شود هیئت مدیره استقلال از 5 مربی داخلی و خارجی برای لیگ پانزدهم برنامه خواسته است که در مورد گزینه‌های داخلی اختلافات زیادی در هیئت مدیره این باشگاه وجود دارد و به هیچ گونه اجماعی در خصوص گزینه‌های داخلی نرسیده‌اند.

,

 

,

با توجه به صحبت‌های انجام شده به نظر می‌رسد در فصل آینده یک مربی خارجی به جای قلعه‌نویی که به شدت مخالف حضور مربیان خارجی در فوتبال ایران است، سکان‌دار این تیم باشد.

,

 

,

انتهای پیام/خ

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه