اخبار داغ

مدرس حوزه علمیه اهل سنت شهرستان چابهار:

خوارج بدعت گذار، بزرگترین جریان انحرافی در اسلام شدند/ امام علی(ع) مبارزه با جریان تکفیری خوارج را بسیار لازم و ضرروری میدانست

خوارج بدعت گذار، بزرگترین جریان انحرافی در اسلام شدند/ امام علی(ع) مبارزه با جریان تکفیری خوارج را بسیار لازم و ضرروری میدانست
در اینکه امام علی(ع) نمونه متعالی وایده آل انسان بر روی زمین است شکی نیست و همگان دوست و دشمن به جایگاه والای ایشان در اسلام معترف هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل از چهاربهاران، عدالت امام علی(ع) زبان زد خاص و عام بود چرا که پرورش یافته مکتب خاتم المرسلین(ص) بود و عامل بسیار مهمی در رشد وارتقای جایگاه اسلام در زمان پیامبر وپس از آن شد واین تفکر ایجاب میکرد در مقابله با جریانات ضد اسلامی از خود مسامحه و مصحت بکار نبرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهاربهاران,

وجود جریاناتی از جمله ایجاد گروه خوارج در زمان خلیفه چهارم باعث شد تا جبهه های جدیدی برای امام علی(ع) گشوده شود و بنا بر نوع تفکر الحادی خوارج امام علی(ع) مبارزه با آنها را در اولویت قرار داده بود چراکه خطر آنان را برای اسلام بسیار لازم وضروری میدانست.

,

کفر دانستن برادر مسلمان از جانب آنها بناگذار جریان و بدعتی شد که باعث تضعیف اسلام در جریانات مهم تاریخی در اسلام گردید.

,

حال نیز وجود این جریانات پس از جریان بیداری اسلامی در منطقه موجب شد دوباره حکام مستبد عربی به سبب انحراف افکار عمومی با هدایت صهیونیسم کنترل منطقه را در دست بگیرند واین مزدوران را موجب مشغولی واتلاف زمان وانرژی کشورهای مسلمانان قرار دهند.

,

داعش این نوادگان ابوجهل وابولهب با پوشش اسلام ریشه بر همه باورهای اصیل اسلام ناب محمدی میزنند واسرائیل تنها صحنه گردان و بهره بردار این جریان شوم در منطقه است واز طرف دیگر کشورهای غربی خشونتهای آنان را علیه انسانهای بیگناه و زن و کودک به مردم خودشان به نام اسلام به نمایش می گذارند تا پرونده اسلام هراسی خودرا تکمیل کنند.

,

حوادث فرانسه وکشته شدن گردشگران انگلیسی در تونس نشان میدهند حامیان گروه های تروریستی از جمله داعش خودشان روزی قربانی این گروه های پلید تکفیری خواهند شد.

,

ائتلاف ضد داعش به رهبری ایران یکی از بهترین راهکارهای جمهوری اسلامی ایران در مقابل جریانات تکفیری بود ونشان از عزم راسخ جمهوری اسلامی ایران برای ریشه کن کردن تروریسم جهانی است وانشالله با یاری خداوند بتوانیم ریشه این حرکت های الحادی را بخشکانیم.

,

مدرس حوزه علمیه اهل سنت شهرستان چابهار – مولوی داود احمدی مقدم

,

انتهای پیام/گ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه