اخبار داغ

وقتی بی قانون ها جلوتر از قانون پیش می روند

گله ایجرودی ها از افزایش کرایه ها/ اتوبوس های زرین آباد حذف شد

گله ایجرودی ها از افزایش کرایه ها/ اتوبوس های زرین آباد حذف شد
اهالی ایجرود از افزایش کرایه ها راضی نیستند و از مسئولان انتظار دارند با بکار گیری دوباره اتوبوس ها در ایجرود رفت و آمد را برای مردم هموار کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛افزایش کرایه ها این روزها یکی از مشکلات شهروندان ایجرودی است که بی دلیل و غیر قانونی اضافه شده است، در این خصوص مردم نگرانی های دارند که در قالب گزارش ارائه شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛,

لیلا گنجی « یکی از شهروندان ایجرودی» در گفت و گو با خبرنگار ایجرود خبر، با بیان اینکه از افزایش کرایه ها راضی نیست، اظهار داشت: قبلا دو اتوبوس در زرین آباد فعالیت داشت که برای رفت و آمد به زنجان استفاده می کردیم.

, در گفت و گو با خبرنگار ایجرود خبر،,

 

,

, ,

 

,

وی با اشاره به اینکه استفاده از اتوبوس برای بانوان امنیت بیشتری دارد، افزود: از مسئولین تقاضا می کنیم با توجه به افزایش کرایه های تاکسی برای این شهرستان چند اتوبوس بیاورند.

,

علی قربانی یکی دیگر از شهروندان ایجرودی با بیان اینکه برای رفت آمد ،به زرین آباد و زنجان از اتوبوس استفاده می کرد، ادامه داد: از مسئولین می خواهم بار دیگر اتوبوس ها در زرین آباد فعال شوند.

,

 

,

, ,

 

,

وی با اشاره به اینکه روستاییان برای تردد با اتوبوس به دلیل کرایه مناسب از آن استفاده می کردند، تصریح کرد: بسیاری از افراد توانایی پرداخت هزینه تاکسی را ندارند به همین خاظر اگر اتوبوس ها در اینجا کار کنند به صرفه تر برای ایجرود خواهد بود.

,

مریم معصومی یکی دیگر از شهروندان ایجرودی با اشاره به اینکه از افزایش کرایه های تاکسی ناراضی است و برای رفت و آمد به زنجان و زرین آباد به دلیل افزایش کرایه ها مشکل دارد،ادامه داد: اگر اتوبوس ها در ایجرود فعال شوند دانش آموزان و دانشجویان برای رفت و آمد دیگر مشکل هزینه نخواهند داشت چرا که هزینه رفت و آمد برای بسیاری از خانواده ها سنگین می باشد.

,

 

,

, ,

 

,

علی بهرامی با بیان اینکه از مسئولین تقاضا داریم دوباره اتوبوس ها در زرین آباد ایجرود راه اندازی شوند، افزود: بسیاری از افراد توانایی رفت و آمد با تاکسی را ندارند و اگر اتوبوس ها بکار بیفتند دانشجویان و مردم برای رفت و آمد مشکل نخواهند داشت.

,

 

,

, ,

 

,

مولود ملکی یکی دیگر از شهروندان ایجرودی با بیان اینکه از افزایش کرایه ها راضی نیست و برای تردد استفاده از اتوبوس را ترجیح می دهد،بیان کرد: بسیاری از افراد که برای درس به زنجان رفت و آمد می کنند و نیز مدرسه، در حال حاضر کرایه تاکسی که افزایش پیدا کرده است مردم برای رفت و آمد ترجیح می دهند از اتوبوس استفاده کنند که متاستفانه ما اتوبوس نداریم و آن اتوبوسی هم که دارد کار می کند کارکنان سیمان خمسه از آن استفاده می کنند.

,

 

,

, ,

 

,

کبری کاظمی یکی دیگر از شهروندان ایجرودی نیز با ابراز نارضایتی از افزایش کرایه ها، گفت: برای تردد افراد به خصوص آن هایی که از بضاعت مالی کمی برخودار هستند اتوبوس بهترین وسیله است.

,

 

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه