اخبار داغ

قطعی خطوط آب روستایی در میناب

قطعی خطوط آب روستایی در میناب
ساکنین روستای حکمی میناب ضمن گلایه از قطعی آب آشامیدنی خود خواستار رفع هر چه سریعتر این مشکل شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از میناب جنوب،از آنجایی که مهمترین رویکرد دولت تدبیر و امید توجه و اهمیت دادن به روستاها  می باشد اما در شهرستان میناب قطعی خطوط آبرسانی یکی از مشکلات عدیده ای است که ساکنین روستاها را نگران کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از میناب جنوب،, میناب جنوب,
 
,
 
,
 این در حالی است که روستای حکمی میناب با توجه به دارا بودن زمینه و داشتن پتانسیل های موجود برای تبدیل به بخش و حتی شهر  ولی با وجود مشکلات زیر ساختی در برخی محله های این روستا شاهد قطعی آب آشامیدنی می باشیم.
,
 
,
 
,
 
,
غلام نمک پور یکی از ساکنین محله ستم روستای حکمی ضمن گلایه از وضع موجود خواستار رفع هر چه سریعتر این مشکل شد و گفت:  دولت مردان تدبیر و امید تدابیر لازم را برای برطرف نمودن قطعی و نارسایی آب آشامیدنی به روستاهای همجوار بیاندیشند.
,
 
,
 
,
 
,
این مشکل تنها به روستای حکمی محدود نمی شود بلکه روستای بلبلی میناب نیز یکی دیگر از روستاهای این شهرستان قطعی آب شرب برای ساکنین این روستا نوعی عادت تلقی شده بطوی که اگر در هفته آب قطع نشود ساکنین این روستا تعجب برانگیز می شوند.
,
 
,
 
,
 
,
شنیده ها حاکی از این است که فردی با بستن شیر فلکه وسط روستای حکمی باعث قطعی خطوط آبرسانی به روستای بلبلی و محله محمدیه حکمی که در همجواری با روستای حکمی قرار دارد  به مدت یک الی  ۲ روز در هفته می شود.
,
 
,
 
,
 
,
سقایی یکی دیگر از ساکنین پشته آزادگان میناب نیز در این رابطه گفت: قطعی آب شرب مصرفی باعث رنجش بسیاری از اهالی ساکنین روستاهای همجوار شده که این نیاز به همت و تلاش مسئولین جهت بر طرف کردن این مشکل دارد.
,
 
,
 
,
 
,
این در حالی است که در برخی حاشیه های خیابان ها در این شهرستان بعلت پوسیدگی و نشتی های لوله های بتنی و فلزی بخش عطیمی از اب مصرفی خانوار ها در میناب هدر می رود  که همت و تلاش مضاعف دولت تدبیر و امید می طلبد توجه ویژه تری برای توسعه و تقویت ظرفیت های روستاها بکار گرفته شود.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه