اخبار داغ

استاندار مرکزی:

ساوه در افق 20 ساله یکی از شهرهای بزرگ کشور می شود/ شهید چمران کوتاهترین راه را برای وصال خدا پیمود

ساوه در افق 20 ساله یکی از شهرهای بزرگ کشور می شود/ شهید چمران کوتاهترین راه را برای وصال خدا پیمود
استاندار استان مرکزی گفت: ساوه به عنوان وسیع ترین شهرستان و دومین کانون جمعیتی  استان مرکزی با خروج از مدیریت سنتی و با نگاه علمی می‌تواند در 20 سال آینده به یکی از شهرهای بزرگ کشور تبدیل شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نارخبر، محمود زمانی قمی استاندار استان مرکزی در آئین بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح شهید چمران ساوه گفت: ساوه به عنوان وسیع ترین شهرستان و دومین کانون جمعیتی  استان مرکزی با خروج از مدیریت سنتی و با نگاه علمی می‌تواند در ۲۰ سال آینده به یکی از شهرهای بزرگ کشور تبدیل شود.

وی افزود: این توسعه  مستلزم بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های موجود در این شهرستان است البته شهری مانند محلات و سایر شهرستان ها نیز می توانند با استفاده از پتانسیل خود در کشور و جهان تحت مدیریت استان مرکزی مطرح شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نارخبر، ,
,
,
استاندار مرکزی افتتاح پل شهید چمران ساوه
, استاندار مرکزی افتتاح پل شهید چمران ساوه,

زمانی قمی بیان کرد: امروزه اداره شهرها با روش‌های علمی ضرورت دارد و نگرش علمی موجود در بین شورای اسلامی شهر و شهرداری ساوه موجب تعریف و اجرای این چنین پروژه‌هایی در اندازه کشوری و کلان شهرها شده است.

وی با اشاره به پتانسیل صنعتی و کشاورزی ساوه افزود: با تهییج مسئولان شهرستان ها قصد داریم به آنها برای توسعه بیشتر انگیزه و توان مضاعف بدهیم زیرا مسئولان استان دل در گرو توسعه شهرهای مختلف استان نظیر ساوه دارند که ظرفیت مناسبی در  تولیدات صنعتی و کشاورزی دارد.

استاندار مرکزی با اشاره به مشاهیر و مفاخر استان گفت:  استان آفتاب زادگاه امام خمینی(ره) به عنوان معمار کبیر انقلاب و شهرستان اراک پرورش دهنده بزرگانی همچون امیر کبیر به عنوان دولتمردی مستقل است .

وی با تشکر از اجرای پروژه‌های بزرگ عمرانی نظیر تقاطع شهید چمران در ساوه افزود: شهید دکتر مصطفی چمران این عارف بزرگ و اسلام شناس که راه رسیدن به خدا را در کوتاهترین مسیر پیمود به عنوان افتخار ساوه برای سایر شهدای انقلاب الگو بود.

زمانی قمی ادامه داد: شهید چمران برای پاسداشت دین مبین اسلام جهاد کرد و یکی از مناسبت های مهم خرداد ماه در کنار مناسبت آزادسازی خرمشهر، ارتحال بنیانگذار انقلاب، آغاز نهضت خمینی(ره) کبیر در ۱۵ خرداد همین سالروز شهادت شهید چمران در آخر ماه است.

در این سفر چند ساعته استاندار مرکزی و  مهندس چمران رییس شورای استان تهران به ساوه، کلنگ احداث زیرگذر شهید رجایی ساوه در تقاطع بلوار شهید بهشتی با خیابان شهید رجایی و فردوسی نیز بر زمین زده شد.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه