اخبار داغ

گزارش/

سردرگمی زوج‌های متقاضی وام ازدواج در کهنوج

سردرگمی زوج‌های متقاضی وام ازدواج در کهنوج
وام ازدواج این روزها داستان پرُ پیچ و خمی برای زوج های جوان کهنوجی شده است و گلایه بسیاری از این جوانان را درآورده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از"شوباد"گلایه زوج های جوان کهنوجی از وضعیت پرداخت وام ازدواج و توقف پرداخت آن در برخی استا ن ها و شهرستان ها است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شوباد,

از آنجا که مردم  کهنوج از لحاظ اقتصادی در وضعیت ضعیفی به سر می برند، همین امر باعث گردیده اکثر جوانان برای تشکیل زندگی وضعیت نامطلوبی را تجربه کنند.

,

این روزها گلایه اکثر زوجهای جوان از وضعیت پرداخت وام ازدواج می باشد که با مراجعه به سایتها و سایر بانکها مشکلات زیادی از قبیل طولانی بودن نوبت آنها، پاس کاری کردن بانکها به یکدیگر و… باعث گردیده که اخذ وام ازدواج برای جوانها به رویا و آرزو تبدیل شود.

,

از طرفی دیگر بی‎تفاوتی بانک‎ها در این مقوله بیشتر جوانان کهنوجی را آزار میدهد.

,

مسئولان بانک ها خودشان را جای مردم عادی و جوانانی قرار دهند که با هزاران مشکل اقتصادی ازدواج کرده اندذ و برای سر و سامان دادن به زندگی اولیه دنبال وام های ناچیز در پیچ و خم بانک ها می مانند و در نهایت از دریافت این وام ها صرف نظر می کنند.

,

با توجه به وضعیت اقتصادی جوانان در کهنوج، نمایندگان مجلس می بایست پیگیری این مورد را از سوی دولت و مجلس جهت رفع این معضل از بانک مرکزی بخواهند که اعتبار لازم را به شهرستان کهنوج تخصیص داده  که در آن صورت رشد وام ازدواج منجر به ساماندهی و تشویق جوانها خواهد شد.

,

در ادامه گلایه چندین زوج جوان 

,

یکی از شهروندان کهنوجی گفت من از فروردین ماه برای وام ازدواج در سایت ثبت نام کردم.اطلاعات من و همسرم مورد تایید بانک ملی قرار گرفته اما شعبه اعطای وام تعیین نشده است،اکنون هم هیچ بانکی در شهرستان کهنوج برای ثبت نام جدید در لیست نیست،مسئولان هم در خواب غفلت هستند.

,

یکی دیگر از شهروندان من هم نزدیک یک ماه است ثبت نام کرده ام و همین پیغام عدم معرفی شعبه اعطای وام را می دهد.من ۳ماه ازدواج کردم ولی خبری از وام نیست یه کم به فکر جوان ها باشید جامعه را فساد گرفته است،سن ازدواج بالا رفته جوان ها میترسن ازدواج کنند.

,

 

,

من ۲ ماهه ثبت نام کردم خبری از وام نیست،میگن بانک تجارت اعتبار نداره،اگه تغییر بانک هم بدهم امیدی نیست.

,

ما هم یه ماهه ثبت نام کردیم ولی فعلا تایید نشده است این چه وضعشه واقعا مردم خسته شدند یبار بگین وام نمیدیم حداقل بیخودی از این سایت به اون سایت نپریم.

,

جلالی یکی دیگر از شهروندانمان در گفتگو با خبرنگار”شوباد“گفت:هفت ماه هست که ثبت نام کردیم ولی هنوز تعیین شعبه نشدیم . می خواستم ببینم این انتظار نتیجه ای هم داره یا وقتی که خواستن وام بدن می گن وقتتون تموم شده !!!!! آخه شنیدم یکسال بیشتر فرصت واسه وام ازدواج نیست .شما اطلاعی ندارید ؟

, شوباد,

مسئولین بی فکر اگه نمیتوانند وام پرداخت کنند کلا وام ازدواج رو کنسل کنند تا من جوان هر روز نرم کافی نت و ببینم که نوشته هنوز شعبه ای برای شما تعیین نشده است.

,

در پایان از مسئولین میخواهیم به فکر زوج های جوان باشند و برای رفع این مشکل چاره ای بیندیشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه