اخبار داغ

با 146 رای نمایندگان؛

نماینده گرمسار و آرادان دبیر هیئت رئیسه دائم مجلس دهم شد

نماینده گرمسار و آرادان دبیر هیئت رئیسه دائم مجلس دهم شد
صبح امروز همزمان با انتخاب اعضای هیئت رئیسه دائم مجلس شورای اسلامی با حضور نمایندگان در صحن علنی6 دبیر هیأت رئیسه دائم مجلس دهم انتخاب شدند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گرمسارآنلاین غلامرضا کاتب؛ نماینده مردم شهرستان های گرمسارو آرادان در مجلس شورای اسلامی با  اخذ اکثریت آرا توانست به عنوان رای اول  به عنوان دبیرهیئت رئیسه دائم دهمین دوره مجلس شورای اسلامی را اخذ کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گرمسارآنلاین,

نمایندگان مجلس در ادامه این جلسه خود پس از انتخاب علی لاریجانی به عنوان رئیس و مسعود پزشکیان و علی مطهری به عنوان نواب اول و دوم هیأت رئیسه دائم مجلس دهم، وارد انتخابات ‌دبیران هیأت رئیسه شدند.

, .,

بر این اساس، از میان 12 نفری که برای تصدی دبیری هیأت رئیسه دائم مجلس دهم کاندیدا شده بودند، غلامرضا کاتب با 146 رأی، سیدامیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی با 146 رأی، اکبر رنجبرزاده با 140 رأی، علی‌اصغر یوسف‌نژاد با 135 رأی، احمد امیرآبادی‌فراهانی با 128 رأی و محمدعلی وکیلی با 124 رأی از مجموع 275 آرای مأخوذه به عنوان دبیران هیأت رئیسه دائم مجلس دهم انتخاب شدند.

, .,

 این انتخاب در استان سمنان برای  اولین بار  رخ داده است که یک نماینده از استان سمنان به عنوان اعضای هیئت رئیسه دائم در مجلس شورای اسلامی انتخاب و خدمت کند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه