اخبار داغ

نبرد سخت شاگردان لوزانو با تیم بدون باخت/ رویارویی با صربستان صدرنشین

نبرد سخت شاگردان لوزانو با تیم بدون باخت/ رویارویی با صربستان صدرنشین
ملی پوشان والیبال ایران امشب و در سومین و آخرین دیدار هفته دوم لیگ جهانی مقابل صربستان تنها تیم بدون شکست لیگ جهانی والیبال قرار می‌گیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیم ملی والیبال در سومین و آخرین بازی در هفته دوم لیگ جهانی والیبال امشب ( شنبه) ساعت 21:30 به مصاف صربستان می رود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیم ملی والیبال در سومین و آخرین بازی در هفته دوم لیگ جهانی والیبال امشب ( شنبه) ساعت 21:30 به مصاف صربستان می رود.,

بلندقامتان ایران روز گذشته مقابل تیم برزیل به میدان رفتند اما در این دیدار عملکرد قابل قبولی نداشتند و نتیجه را سه بر یک به حریف واگذار کردند.شاگردان لوزانو امشب باید روبه روی حریفی قرار بگیرند که روزهای خوشش را سپری می کند. این تیم که تاکنون هیچ شکستی در رقابت های لیگ جهانی در کارنامه خود ندارد روز گذشته هم تیم برزیل را در هم شکست و حالا یک حریف سرسخت برای ایران خواهد بود.

,

تیم صربستان تاکنون بر ابر روسیه، لهستان، بلغارستان (۲ بار) و برزیل پیروز میدان شده و امشب در دیداری خانگی میزبان ایران است. ملی پوشان ایران از نظر شرایط جسمانی وضعیت مناسبی ندارند و خستگی راه و مصاف‌های طولانی باعث شد تا حدودی عملکرد آنها تحت تاثیر قرار گیرد.

,

البته یکی از چالش های دیگر لوزانو در رقابت های لیگ جهانی مصدومیت بازیکنان است. امیر‌غفور و فرهاد قائمی همچنان حضورشان در هفته سوم رقابت های لیگ جهانی مشخص نیست. از طرفی شهرام محمودی هم در بازی با بلغارستان از ناحیه زانو دچار مصدومیت شد و به سختی مقابل برزیل به میدان رفت. فرهاد ظریف هم یکی دیگر از بازیکنان مصدوم در ترکیب تیم ملی والیبال است. این بازیکن در تهران انگشت کوچک دستش دچار شکستگی شد که چند روزی تحت درمان و رو به بهبودی بود اما در بازی مقابل بلغارستان بار دیگر انگشت دستش به زمین خورد وباز هم آسیب دید. علی مباشری و عادل غلامی هم از بازیکنان آسیب دیده در رقابت های لیگ جهانی است. این دو بازیکن از ناحیه کمر و شانه کمی دچار مشکل شدند و هم اکنون تحت درمان هستند.

,

شرایط فعلی تیم ملی والیبال ایران نشان می دهد که لوزانو در این رقابت ها کار سختی پیش رو دارد. تیم ملی ایران تاکنون توانسته است برابر دو تیم آرژانتین و بلغارستان به پیروزی برسد.

,

با این همه تیم ملی ایران برای اینکه بتواند از مرحله مقدماتی لیگ جهانی صعود کند باید خود را در میان 5 تیم اول جدول رده بندی قرار دهد تا با خیال راحت در مرحله فینال که در لهستان قرار است برگزار شود حضور پیدا کند از میان 12 تیم حاضر در مسابقات لیگ جهانی 6 تیم به مرحله فینال صعود می کنند که حتما یکی از این تیم ها لهستان خواهد بود.

,

براساس برنامه بازی‌ها ایران برای صعود به مرحله نهایی نیاز داشت که حداقل برزیل و بلغارستان را در صربستان شکست دهد که از این دو بازی توانست یک پیروزی به دست آورد. همچنین در تهران باید مقابل صربستان و آرژانتین پیروزشود.

,

ملی پوشان پس از این دیدار مقابل صربستان راهی تهران می شوند و در ورزشگاه آزادی میزبان تیم‌های آرژانتین، ایتالیا و صربستان خواهند بود.

,

برنامه تیم‌ملی در ادامه رقابت های لیگ جهانی به شرح زیر است:

, برنامه تیم‌ملی در ادامه رقابت های لیگ جهانی به شرح زیر است:,

هفته دوم در صربستان:

, هفته دوم در صربستان:,

پنج شنبه 3/4/95 ایران - بلغارستان 18:30

,

جمعه 4/4/95 ایران - برزیل 18:30

,

شنبه 5/4/95 صربستان - ایران 21:30

,

هفته سوم که در تهران برگزار می شود

, هفته سوم که در تهران برگزار می شود,

جمعه 11/4/95 ایران - صربستان 21:00

,

شنبه 12/4/95 ایران - ایتالیا 21:00

,

یک شنبه 13/11/95 ایران - آرژانتین 21:00

,

جدول رقابت های لیگ جهانی تا به اینجا به شرح زیر است:

, جدول رقابت های لیگ جهانی تا به اینجا به شرح زیر است:,

, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه