اخبار داغ

نوزدهمین اجلاس فعالان صنعت ساختمان کشور برگزارشد

نوزدهمین اجلاس فعالان صنعت ساختمان کشور برگزارشد
نوزدهمین اجلاس فعالان صنعت ساختمان درمرکز اسناد و کتابخانه ملی برگزارشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نوزدهمین اجلاس فعالان صنعت ساختمان درمرکز اسناد و کتابخانه ملی برگزارشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


حجت الاسلام موسوی لارگانی نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در این همایش گفت: چالشهای بسیاری سد راه پیشرفت صنعت ساختمان کشور است که از جمله آنها میتوان به مدیریت عرصه توسط سازمانها و نهادهای عمومی که با رویکرد سوداگرایانه صورت میگیرد و باعث افزایش قیمت عرصه به صورت مداوم میگردد اشاره کرد.

,
,

وی با بیان اینکه عدم وجود مدیریت واحد شهری در کلانشهرها که منجر به مدیریت بخشی و جزیره ای شده است از دیگر چالشهای موجود در این زمینه است افزود: نبود زیر ساخت های مناسب در توسعه شهری که منجر به عدم تمایل به زندگی در شهرک ها و گسیل آنها به سوی کلانشهرها میشود، سرمایه گذاری مستقیم بانکها و موسسات مالی در صنعت ساختمان، عدم بروز رسانی تکنولوژی و صنعتی سازی و استفاده از شیوه های سنتی سازی و نقش نهادهای دولتی در طولانی شدن پروسه اخذ مجوز از دیگر مشکلاتی است که سد راه پیشرفت صنعت ساختمان کشور شده است.

,

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس همچنین جدایی سازمان نظام مهندسی از سازمان نظام کاردانی را هم از دیگر مشکلاتی دانست که مانع پیشرفت صنعت ساختمان کشور شده است.

,


مهدی موذن رئیس سازمان نظام کاردانی هم در ادامه مراسم در خصوص چالشهای پیش روی این سازمان سخنرانی کرد.

,
,


در انتهای این مراسم هم از طرح شناسنامه فنی و تصویری ساختمان توسط مدیران و مقامات دولتی رونمایی شد و از فعالان و منتخبین صنعت ساختمان طی مراسمی تجلیل گردید.
 

,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه