اخبار داغ

عابدینی: نمی‌توان زیر یک خم فوتبال را گرفت

عابدینی: نمی‌توان زیر یک خم فوتبال را گرفت
عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: نمی‌توان زیر یک خم فوتبال را گرفت اما می‌توان با بازرسی و نظارت فهمید فوتبال چقدر سالم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، امیر عابدینی در مراسم انعقاد قرارداد شرکت ایران نوین با سازمان لیگ فدراسیون فوتبال گفت: می‌توان زیر سقف‌های کوچک هم کارهای بزرگ انجام داد. من از ساکت، تاج، کفاشیان و مدیرعامل شرکت ایران نوین تشکر می‌کنم چرا که این کار خیلی شفاف انجام شد. البته فوتبال به اندازه‌ای گسترده است که همین کار بزرگ هم برای فوتبال اندک است.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, ، امیر عابدینی در مراسم انعقاد قرارداد شرکت ایران نوین با سازمان لیگ فدراسیون فوتبال گفت: می‌توان زیر سقف‌های کوچک هم کارهای بزرگ انجام داد. من از ساکت، تاج، کفاشیان و مدیرعامل شرکت ایران نوین تشکر می‌کنم چرا که این کار خیلی شفاف انجام شد. البته فوتبال به اندازه‌ای گسترده است که همین کار بزرگ هم برای فوتبال اندک است.,

وی ادامه داد: اگر از کفاشیان تشکر کردم به خاطر آن است که این کار بزرگ را او آغاز کرد. در جایی که خیلی‌ها می‌خواهند لای چرخ‌دنده‌های فوتبال چوب گذاشته و آن را کند کنند. نمی‌توان زیر یک خم فوتبال را گرفت اما می‌توان با بازرسی و نظارت آن را کنترل کرد و فهمید چقدر این فوتبال سالم است.

,

عابدینی تصریح کرد: اگر در آموزش و پرورش به مدرسه‌ای آسیبی وارد شود همه آموزش و پرورش زیر سؤال نمی‌رود اما زمانی که در فوتبال یک نارسایی کوچک انجام می‌شود به خاطر گسترده و وسیع بودن آن همین لکه‌های کوچک هم در دامن سفید فوتبال دیده می‌شوند بنابراین باید تلاش کنیم تا همین لکه‌ها هم دیده نشود. در نهایت اگر تلاش می‌کنیم به خاطر این است که زیبایی‌ها را نشان داده و بتوانیم آن را به رخ بکشیم ضمن اینکه خودمان زبا انتقاد داریم و می‌توانیم از خودمان انتقاد کنیم.

,

عضو هیأت رئیسه فوتبال گفت: در مورد این قرارداد هم به شخصه موشکافانه، حساسیت خاصی را به خرج دادم تا جایی صدایی درنیاید و زحمات ساکت، کفاشیان و تاج از بین نرود.

,

عابدینی افزود: ایران نوین شرکتی خوب،سالم و با افتخار است و امیدوارم تمام همت خود را به کار بگیرد تا بار سنگینی که بر دوشش نهاده شده است را با سلامت به مقصد برساند و در نهایت بتواند یار فوتبال باشد.

,

وی در پایان گفت: آرزو می‌کنم در جام جهانی طوری بازی کنیم که استحقاقش را داریم و امیدوارم باورهایمان را براساس بضاعت فوتبالی‌مان شکل دهیم.

,

انتهای پیام/ی

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه