اخبار داغ

گزارش دانا از سومین روز مرحله نهایی چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج؛

رقابت تیم ها در ساعات پایانی بزرگترین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج نفس گیر تر شد

رقابت تیم ها در ساعات پایانی بزرگترین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج نفس گیر تر  شد
سومین روز مرحله نهایی چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتالی در حال برگزاری است و تیم های تخصصی در حال تولید محتوای دیجیتال در سه محور بازی سازی، انیمیشن و نرم افزار کاربردی هستند.

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سازمان فضای مجازی بسیج همانند ادوار گذشته؛ امسال نیز در راستای ایجاد نهضت تولید محتوای دیجیتال ؛ شناسایی استعداد‌های و ظرفیت های مردمی تولید محتوا؛ حمایت از محصولات تخصصی دیجیتال و ارزیابی توان رزم تیم های تولید محتوا مردم پایه اقدام به برنامه ریزی و برگزاری چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج کرده است.

روز گذشته یکشنبه ۹ بهمن ماه ۱۴۰۱ افتتاحیه مرحله نهایی چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج با حضور سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد. 

این رویداد در سالن تخصصی تولید محتوای بسیج در لانه جاسوسی سابق با حضور ۱۱۸ تیم و ۶۰۰ شرکت‌کننده برگزار شد که هرکدام از استعداد‌های درخشان کشور هستند.

گروه‌های حاضر در رویداد تولید محتوای بسیج را از متخصصین پویانمایی کشور هستند ۴۱ تیم در حوزه پویانمایی، ۳۷ تیم در حوزه نرم‌افزار تلفن همراه و ۲۸ تیم تولیدکننده بازی‌های تلفن همراه در این رویداد به رقابت خواهند پرداخت. 

به گزارش دانا، در سومین روز رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج تیم های تخصصی در حال تولید محتوای دیجیتال در سه محور بازی سازی، انیمیشن و نرم افزار کاربردی هستند.

بیشتر بخوانید:

گزارش دانا از روز اول مرحله نهایی چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج

گزارش تصویری مراسم افتتاحیه چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج 

گزارش تصویری دومین روز چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج

گزارش دانا از دومین روز مرحله نهایی چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج

بازدید سردار نعمان غلامی فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین از رويداد

سردار نعمان غلامی فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین در سومین روز از مرحله نهایی چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج از این رویداد بازدید کرد.

سردار نعمان غلامی در حاشیه بازدید از این رویداد در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  در خصوص اتفاقات اخیر و مداخله های رژیم صهیونیستی در مسائل داخل کشور، اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارای عمق استراتژیک در همه عوامل است و رویکرد های این نظام کمک و نجات مستضعفان از چنگال مستکبران در جای جای عالم است.

وی افزود: این رویکرد در نظام ما روز به روز در گام اول و دوم تقویت می شود، بنابراین طبیعی است که مستکربان عالم با این خورشید تابان در ضدیت با جمهوری اسلامی باشند ولی آینده از آن جمهوری اسلامی است و دشمنان ما راه به جایی نخواهند برد.

سردار غلامی در ادامه با اشاره به فتنه‌ اخیر که باعث اغتشاشات شد، گفت: تجربه ثابت کرده دشمن هرکجا علیه جمهوری اسلامی فتنه پیچیده ای به راه انداخت مارا قوی تر کرده و یک قدم به جلو برده است.

فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین گفت: حیات جمهوری اسلامی ایران و استمرار این حیات نورانی روز به روز بر کاهش عمر صهیونیست ها اضافه می کند و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با بروز توانایی‌های و قابلیت های خود در هر صحنه و حادثه ای که برای این نظام پیش آمده پاسخ پشیمان کننده داده که دشمنان را چندین گام به عقب رانده و خودش به جلو رفته است.

کدخدایی: رویداد تولید محتوای دیجیتال زمینه بروز استعدادهای نخبگان بسیجی را فراهم کرده‌ است

عباسعلی کدخدایی رئیس پژوهشکده شورای نگهبان در حاشیه بازدید از این رویداد اظهار کرد: بسیار فرصت خوبی برای بنده بود تا در میان جوانان بسیجی و نخبگان بسیجی حاضر شوم. رویدادی که به همت سازمان فضای مجازی بسیج آماده شده است این امکان را فراهم کرده تا جوانان ما بتوانند با یک آموزش کوتاه مدت، استعدادهای خود را بروز دهند. 

کدخدایی افزود: در بازدیدی که از غرفه ها داشتم نیروهای جوان، نخبه و باانگیزه‌ای در حوزه تولیدات دیجیتال و فضای مجازی دیدم که همت خوب و بلندی داشتند چه در بخش انیمیشن چه در حوزه بازیهای موبایلی و چه در حوزه اپلیکیشن که برای مردم بسیار مناسب و کاربردی است.

وی در پاسخ به این سوال که برای زمینه‌سازی بروز و ظهور استعداد جوانان چه تدبیری باید داشته باشیم، گفت: مسئولان باید به چند موضوع توجه داشته باشند اول اینکه نخبه کم نداریم لذا ما باید زمینه رشد آنان را فراهم کنیم که لازمه آن آموزش های صحیح، تجاری سازی محصولات آنان و ایجاد اشتغال است که می تواند مانع مهاجرت شود در این صورت است که می توانیم از آنان در جهت رشد و بالندگی کشور استفاده کنیم که در این راستا قطعا دوستان ما در فضای مجازی بسیج برنامه های خوبی تدارک دیده‌اند.

کدخدایی در پایان گفت: طبیعتا اجرای اینگونه اقدامات در جهت منویات رهبر معظم انقلاب است و باید توسعه یابد و سازمان های دیگر هم باید مانند بسیج وارد این حیطه شوند.

 

 

وحیدی: وزارت کشور از ایده‌های بسیجیان خلاق در رویداد تولید محتوای دیجیتال حمایت می‌کند

 احمد وحیدی، وزیر کشور در حاشیه بازدید از این رویداد با بیان این جمله که «جوانان و نوجوانان با ایده و خلاق کم نداریم» افزود: باید در فضای مجازی بدرخشیم تا بتوانیم پیام های انقلاب اسلامی و کشور ترویج دهیم۰

وی اظهارداشت: در بازدیدی که از غرفه های این رویداد داشتم دیدم بعضا سفارشهای کاری خوبی از خارج از کشور داشتند یعنی کارشان انقدر با ارزش بود که بصورت گسترده دیده شد.

او ادامه داد: وزارت کشور حتما از ایده های بسیجیان خلاق که در این رویداد زحمت کشیدند استقبال و همه این ایده ها را حمایت می کند. 

وزیر کشور در ادامه گفت: در اینجا جا دارد از سازمان بسیج که این رویداد را برگزار کرد تا خلاقیت جوانان و نوجوانان بسیجی شناسایی و ترسیم شود قدردانی کنم. انشاالله که بتوانیم با همکاری سازمان بسیج، ایده های آنها را عملیاتی کنیم. 

به گفته وحیدی انتظاری که از بسیج قهرمان داریم این است استعدادها را در کشور شکوفا کنیم.

وزیر کشور گفت: بسیج، ظرفیت‌های بسیار بزرگی دارد که با شناسایی آن‌ها می توانیم کارهای بزرگ ارزشی انجام دهیم؛ تربیت، آموزش و توانمندسازی، زمینه های رشد را ایجاد می کند.

بازدید اصغر باقر زاده معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش از رويداد

اصغر باقر زاده معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش از چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج بازدید کرد.

وی با حضور در این رویداد و بازدید از غرفه های مختلف در جریان نحوه ساخت بازی ها و انمیشن ها و نرم افزاز هاي کاربردی قرار گرفت.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش:

بسیج با تیزبینی و درایتی که داشته توانسته به حوزه تولید محتوا ورود پیدا کند

اصغر باقر زاده معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در گفت و گو با راه دانا در خصوص تاثیر برگزاری این رویداد در بومی سازی تولیدات دیجیتال گفت: از عزیزانمان در سازمان فضای مجازی بسیج تشکر می کنم که در این حوزه مهم و پراهمیت ورود پیدا کرده امروزه با فضای مجازی مواجه ایم که در این زیرساخت ها موجود توانسته فضای خوبی ایجاد کند.

وی افزود: بسیج با تیزبینی و درایتی که داشته توانسته به حوزه تولید محتوا ورود پیدا کند و الان چهار سال است که این رویداد را در سه حوزه مهم برگزار می کند و خوشبختانه کشور از نیروی با استعداد م خلاقی برخوردار است و باید به سمت حرکت کنیم که با ایجاد ساختارهایی که بتوانیم از این نیروی خلاق استفاده کنیم.

طحان نظیف: رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج نمونه ای کوچک از ایران پر از استعداد است

هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در سومین روز از مرحله نهایی چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج از این رویداد بازدید کرد.

هادی طحان نطیف سخنگوی شورای نگهبان در حاشیه بازدید از این رویداد در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا، گفت: بسیار خرسند هستم از اینکه توفیق پیدا کردم در رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج حضور پیدا کنم و از نزدیک در جریان تلاش های دوستان قرار بگیرم.

وی افزود: رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج نمونه ای  کوچک از ایران پر از استعداد و باهوش است. میانگین سنی افراد شرکت کننده در رويداد پایین است که این نشان دهنده آن است که ایران بعداز پیروزی انقلاب گام های بسیار بلندی با همین جوانان و نوجوانان خود برداشته دست که همگی شاهد نمونه های آن  در سال های جنگ و پس از جنگ بودیم.

وی ادامه داد: مسائل کشور را می توان با همین جوانان و نوجوانان که پر از ایده، شوق و علاقه هستند حل کنیم.

سخنگوی شورای نگهبان تصریح کرد: در گروه های شرکت کننده در رویداد توليد محتوای دیجتال بسیج نشاط، علاقه، انگیزه و وتلاش دیده می شود و امیدوارم همه مسئولین کشور به‌این رویداد بیایند و این استعدادها را ببیند و از آنها استفاده کنند.

وی در پاسخ به سوالی که شورای نگهبان برای برداشتن موانع موجود و احتمالی قانونی، که ممکن است بر سر راه استارت آپ های که در رویداد تولید محتوای دیجیتال معرفی می شوند وجود داشته باشند چه اقدامی انجام خواهند داد؟ گفت: شواری نگهبان آمادگی دارد که اگر نیاز به حمایت های قانونی داشته باشند کمک می کند تا مشکل از پیش پایه فرزندان کشورمان برداشته شود . همچنین شورای نگهبان تلاش می کند تا زیر ساخت های و حمایت‌های قانونی از انها راحت تر شود.

وی در پایان گفت: حمایت های قانوی برای تجاری سازی و ثبت این استعدادهای و اختراعات نیاز است که مجلس باید اقدام به ایجاد قانون بکند و شورای نگهبان هم حمایت های خودش را انجام می دهد.

تمدید چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتالی تا ساعت ۲۱ شب

گفتنی است؛ مهلت مرحله نهایی چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتالی تا ساعت ۲۱ امروز (سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱) تمدید شد.

بیشتر بخوانید:

اختتامیه مرحله نهایی چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج فردا برگزار می شود

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه