اخبار داغ

یادداشت؛

عزاداری بازیگران تمامی ندارد!! / این بار هانیه توسلی و لوث بازی های او

عزاداری بازیگران تمامی ندارد!! / این بار هانیه توسلی و لوث بازی های او
سریال عزاداری برخی بازیگران گویا تمامی ندارد و در روزهایی که لااقل به بهانه سال نو، مردم در شادی و نشاط اجتماعی به سر می برند، برخی به هر بهانه ای می خواهند ساز ناکوک سر دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در روزهای پایانی تابستان گذشته بود که به بهانه فوت مهسا امینی، اعتراضات گسترده ای در فضای مجازی و کف خیابان ها شکل گرفت که تا چندین ماه اوضاع سیاسی اجتماعی کشور در التهابی به سر می رفت که با روشنگری رسانه های خودی و انقلابی، به تدریج اوضاع آرام شد و زندگی مسیر طبیعی خودش را پیدا کرد و تمام فعالیت های اقتصادی، فرهنگی و هنری مجددا به روال معمول و سابق خود برگشت.

اما این وسط برخی از بازیگرنماهایی که پز روشنفکری شان برخی اوقات گل می کند و دوست دارند همیشه در فضاهای دارک به سر برند و خودشان را از مردم تافته جدابافته می دانند، از همان موقع شروع به مخالفت خوانی با مردم کردند؛ شب یلدا شد، دسته جمعی شروع کردند که ما امسال شب یلدا را جشن نمی گیریم و در این روزها و شب هایی که همه عزاداریم، اصلا جشن گرفتن چه معنایی می دهد؟! فلان مناسبت پیش می آمد، دوباره تم ماتم و عزاداری هایشان فضای مجازی را پر می کرد.

اما در همین ایام، وقتی از همین بازیگرنماها و ورزشی های مثلا عزادار، عکس ها و فیلم های دورهمی های دوستانه و خانوادگی شان لو می رفت، سریع در چرخشی متحیرانه در سخن، شروع می کردند به توجیه میهمانی های خود که بالاخره انسان باید با همه سختی ها و مشیت ها، زندگی کند و این چرخ روزگار ادامه دارد و هکذا...

حالا در آخرین نمونه این مدل دارک بازی ها، هانیه توسلی که اتفاقا در همین سالی که گذشت، در فیلم سینمایی «چرا گریه نمی کنی؟» علیرضا معتمدی بازی کرده است، در یک استوری با تم سیاه، اعلام کرده که فعلا حالم خوش نیست و قصد بازی در هیچ کاری را ندارم!

در روزهایی که مردم نیاز به شادی، امید و تلاش برای زندگی دارند، امثال این بازیگرها اگر نمی توانند حس امید و نشاط به جامعه هدیه کنند، لااقل با این استوری ها حال مردم را خراب نکنند! هرچند عموم مردم مدت هاست که با بی توجهی به این مدل فضاسازی ها سرگرم کار و زندگی روزمره خودشان هستند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه