اخبار داغ

دستمالچیان در گفتگو با دانا:

پشت قضایای کرمان رژیم صهیونیستی است/ نتانیاهو به دنبال رادیکال کردن فضای منطقه است

پشت قضایای کرمان رژیم صهیونیستی است/ نتانیاهو به دنبال رادیکال کردن فضای منطقه است
سفیر سابق ایران در لبنان با اشاره به اینکه ماهیت تروریست ها یکی است تنها عنوان آنها تغییر می کند تاکید کرد: پشت سر قضایای کرمان رژیم صهیونیستی است.

احمد دستمالچیان، سفیر سابق ایران در لبنان در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا با اشاره به پشتیبانی اطلاعاتی عملیات تروریستی کرمان توسط سرویس های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی، گفت: امروز حتی پس از آنکه جنگ های نیابتی در منطقه با شکست خورده است کسانی که این گروه های تکفیری را در سوریه و عراق حمایت می کردند همچنان بر حمایت های خود ادامه داده تا به واسطه آنها زمینه ناامن کردن منطقه را فراهم کنند.

رژیم صهیونیستی تلاش می کند فضای داخلی ایران را ناامن کند

وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی تلاش می کند فضای داخلی ایران را ناامن کند، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی تلاش می کند از طریق استفاده از اهرم های امنیتی که در اختیار دارد می خواهد ایران ناامن باشد زیرا ایران ناامن به نفع رژیم صهیونیستی است.

سفیر سابق ایران در لبنان با بیان اینکه ایرانی که اقتدار ملی آن تضعیف شده باشد می تواند منافع رژیم صهیونیستی را بهتر تامین کند، تاکید کرد: به همین دلیل حوادث آذربایجان به وجود می آید، ترور شهید فخری زاده ، حمله به تاسیسات هسته ای نطنز ، ترور های مختلف و حملاتی که به تجمعات مردمی در شاهچراغ یا گلزار شهدای کرمان صورت می گیرد، به وجود می آید.

دستمالچیان با اشاره به اینکه ماهیت تروریست ها یکی است تنها عنوان آنها تغییر می کند، تاکید کرد: پشت سر این قضایا رژیم صهیونیستی است.

سفیر سابق ایران در لبنان با اشاره به اینکه ضروری است دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی کشور بسیار دقیق و هوشیار در کشف و شناسایی هسته های اصلی این اقدامات تروریستی مورد حمایت مسببشان عمل کنند تاکید کرد: باید اقدامات بازدارنده که اشکال و ابعاد مختلفی دارد، در دستور کار قرار گیرد به طوری که بتواند پاسخ مناسب نسبت به اینگونه اقدامات داده شود.

وی با بیان اینکه تقویت اقدامات بازدارنده یکی از مسائل مهمی است که دستگاه های اطلاعاتی برنامه ریزی کرده و در دستور کار خود قرار دهند عنوان کرد: وقتی بحث از انتقام مطرح می شود، حتما انتقام یک انتقام نظامی نیست بلکه راه ها و شیوه های دیگری هست که می توان روی آن برنامه ریزی کرد.

رژیم صهیونیستی به دنبال رادیکال کردن منطقه است

دستمالچیان با اشاره به اینکه شخص نتانیاهو سعی دارد با رادیکال کردن فضای منطقه بحران را گسترش دهد گفت: تنها در این صورت است که نتانیاهو می تواند به حیات ننگین خود ادامه دهد.

وی با اشاره به اینکه نخست وزیر رژیم صهیونیستی به دنبال گسترش بحران در خارج مرزهای خودش است، تاکید کرد: قبل از طوفان الاقصی خاطرمان هست که چه فضای اختلاف آمیزی در اوضاع داخلی کابینه صهیونیست ها وجود داشت و امروز نتانیاهو از این فرصت استفاده می کند تا خط بحران های مصنوعی خارج از مرزهای خودش ایجاد کند که نسبت به آنها پاسخگو نباشد.

سفیر سابق ایران در لبنان خاطرنشان کرد: باید هوشیارانه عمل کرد تا ضمن اینکه نتانیاهو نتواند به مقاصدش دست پیدا کند، بشود اقدامات بازدارنده را هم در برابر این شرارت ها انجام داد.

دستمالچیان تاکید کرد: عملیات هایی که رژیم صهیونیستی در نقاط مختلف از جمله کرمان انجام داد برای رادیکال کردن فضا و جواب دادن طرف مقابل است تا به این بهانه پای آمریکا و کشورهای دیگر را به منطقه بکشاند تا آتشی در کل منطقه شعله ور کند باید جلوی طرح شوم او ایستاد و در زمان و مکان مناسب جواب قاطع به او داد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه