اخبار داغ

قدیری ابیانه در گفتگو با دانا:

انفجار کرمان تلافی موفقیت های جبهه مقاومت است/ رژیم صهیونیستی در بین افکار عمومی شکست خورده است

انفجار کرمان تلافی موفقیت های جبهه مقاومت است/ رژیم صهیونیستی در بین افکار عمومی شکست خورده است
سفیر پیشین کشورمان در استرالیا و مکزیک با اشاره به اینکه انفجار کرمان تلافی پیروزی های جبهه مقاومت است تاکید کرد: برای رژیم صهیونیستی و آمریکا مشخص شده است که اسرائیل در حال فروپاشی است.

محمدحسن قدیری ابیانه، کارشناس مدیریت استراتژیک و سفیر پیشین کشورمان در استرالیا و مکزیک در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا با اشاره به اینکه درخصوص ابعاد اطلاعاتی و پشتیبانی انفجار کرمان باید سیستم های اطلاعاتی بررسی کنند که این اقدام از سوی داعش بوده یا رژیم صهیونیستی آن را به نام داعش منتشر کرده است گفت: انجام چنین جنایتی هم از داعش و هم از رژیم صهیونیستی بر می آید، این یک نمونه از جنایات کوچکی است که رژیم صهیونیستی در غزه انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه اوایل انقلاب منافقین با حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی در نقاط مختلف کشور بمب گذاری می کردند ادامه داد: فراموش نکردیم که این بمب گذاری ها در مناطق پر تردد و شلوغ موجب شهادت بسیاری از هم وطنانمان بود.

قدیری ابیانه با اشاره به اینکه ترامپ و هیلاری کیلینگتون اعتراف کرده بودند که داعش را آمریکا ایجاد کرد تصریح کرد: ادوارد اسنودن، افشاگر مسائل امنیتی آمریکا که در روسیه پناهنده است گفته بود که داعش را آمریکا، اسرائیل و انگلیس ایجاد کردند، رهبر این جریان البغدادی یک سال در اسرائیل دوره خطابه دیده بود که بتواند سخنرانی کند، مجروحان داعشی در اسرائیل مداوا می شدند در عین حال این گروهک تروریستی نه علیه اسرائیل گلوله ای شلیک کردند و نه علیه صهیونیست ها موضعی گرفتند.

این دیپلمات سابق کشورمان با بیان اینکه ماهیت داعش روشن است گفت: در هر صورت پای آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی در این جنایت باز است چرا که همواره به تروریست ها پناه دادند. حتی در حملات آنها رادیو و تلویزیون بی بی سی به آنها فرصت می دهد که رجز خوانی کنند.

وی با اشاره به اینکه انفجار کرمان ناشی از خشم رژیم صهیونیستی از جبهه مقاومت است گفت: جریان مقاومت با صلابت ناو های آمریکایی را هدف قرار می دهند، یمن اعلام کرده که اگر راه رسیدن اقلام مورد نیاز به مردم غزه باز شود گذرگاه آبی باب المندب را باز خواهند کرد، اما رژیم صهیونیستی حاضر به لغو تحریم ها نیست.

سفیر پیشین کشورمان در استرالیا و مکزیک با اشاره به اینکه انفجار کرمان تلافی پیروزی های جبهه مقاومت است تاکید کرد: برای رژیم صهیونیستی و آمریکا مشخص شده است که اسرائیل در حال فروپاشی است منتها تصور می کنند با ترور امثال شهید العاروری و سید رضی می توانند برای خود دستاوردی به وجود بیاورند ولی شکستی را متحمل شدند که غیر قابل ترمیم است.

قدیری ابیانه با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی نه توانست حماس را از بین ببرد و نه توانست مردم غزه را از حماس جدا و وادار به مهاجرت از غزه کنند عنوان کرد: این یک شکست بزرگ برای رژیم صهیونیستی است، صهیونیست ها سالها میلیارد دلار هزینه کردند تا بر شبکه های رادیو و تلویزیون غربی تسلط داشته باشد تا بر جنایات این جریان سرپوس بگذارند، اما امروز فضای مجازی جنایات صهیونیست ها را عیان کرده است.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در بین افکار عمومی جهان شکست خورده و این شکست بدتر از شکست نظامی است گفت: دموکرات ها برای انتخابات آینده مجبور به حمایت از گزینه ای هستند که ننگ کشتار وحشیانه در غزه را بر دوش نداشته باشد. مردم آمریکا از اینکه مالیات های آنها صرف خرید سلاح برای کشتار انسان های بی گناه شود، ناراضی و معترض هستند.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از کسانی که تا پیش از این برای کشور مسئله آفرینی می کردند جنایت صهیونیست ها در کرمان را محکوم کردند ادامه داد: متاسفانه هستند کسانی که از کشتار مردم ابراز خوشحالی کردند، باید این افراد شناسایی شده و مجازات شوند چون کار آنها در تمجید از عملیات تروریستی کمتر از انجام این عملیات نیست.

قدیری ابیانه گفت: این افراد بازوی تبلیغی تروریست ها هستند، نباید از کنار این نوع اظهارنظرها به راحتی گذشت.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه