اخبار داغ

دانا گزارش می دهد؛

متهم ردیف اول انفجار کرمان به دنبال دستاورد سازی واهی برای نبرد در غزه!

متهم ردیف اول انفجار کرمان به دنبال دستاورد سازی واهی برای نبرد در غزه!
رژیم صهیونیستی در حالی متهم ردیف اول انفجار در کرمان است که در دست یابی به هرگونه دستاورد در مقابله با جبهه مقاومت ناتوان مانده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در حالی عملیات طوفان الاقصی بیش از 2 ماه است که رژیم صهیونیستی و کابینه نتانیاهو را دچار سردرگمی و اضمحلال درونی کرده است که اسرائیل در تلاش است با اقدامات تروریستی کور دستاوردی خیالی در منطقه برای خود به ارمغان بیاورد.

پس از عملیات تروریستی در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان و شهادت 90 نفر از هموطنانمان در جریان این اقدام تروریستی، تصویری از دو چهره منتصب به داعش آن هم مبهم و غیر قابل شناسایی و تطبیق در رسانه ها منتشر شد که مسئولیت این اقدام تروریستی را به عهده گرفتند. داعشی که به اذعان مقامات کاخ سفید ساخته دست غرب بود.

بیشتر بخوانید:

پشت قضایای کرمان رژیم صهیونیستی است/ نتانیاهو به دنبال رادیکال کردن فضای منطقه است

ادوارد اسنودن، افشاکننده اسناد طبقه بندی شده آمریکا و کارمند سابق سیا در اظهاراتی فاش کرده بود که گروهک تروریستی داعش را سازمان های اطلاعاتی اسرائیل، آمریکا و انگلیس، به عنوان بخشی از راهبرد موسوم به "لانه زنبورها" و با هدف جذب افراط گرایان از تمام نقاط دنیا و اعزام آنها به سوریه، به وجود آوردند.

حالا اما در حالی تجهیز نظامی تمام عیار اسرائیل به دست آمریکا در جریان رویارویی با گردان های القسام دستاوردی برای رژیم صهیونیستی نداشت بلکه موجب به تاراج رفتن حیثیت اشغالگران قدس شد.

رژیم صهیونیستی نه در برابر  گروه های مقاومت فلسطینی به دستاوردی رسید و نه توانست در مواجهه با اقتدار مردم غزه، غیر نظامیان و افکار عمومی جهان آورده ای داشته باشد و در نهایت شکست غیر قابل ترمیم سرنوشت محتوم صهیونیست ها خواهد بود. اقدامات تروریستی در هفته های اخیر به خوبی حاکی از تلاش صهیونیست ها برای رسیدن به دستاوردهای خیالی در منطقه است.

ترور شهید سید رضی موسوی و صالح العروری در جنوب بیروت، عملیات علیه حشد الشعبی عراق، انفجار در کرمان و عملیات علیه یمن حاکی از این است که صهیونیست ها نسبت به فروپاشی رژیم خود از درون در هراس هستند.

ناتوانی اسرائیل در ابتکار عمل مقابل گردان های القسام

اسرائیل نتوانست در برابر جبهه مقاومت ابتکار عمل داشته باشد و همانطور که سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان گفت ابتکار عمل در میدان نبرد، با گروه های مقاومت بود؛ همین امر زمینه ساز آن شد که داعش، گروهک تروریستی که دست پرورده آمریکا و رژیم صهیونیستی بود با استفاده از پشتیبانی اطلاعاتی سرویس های اطلاعاتی موساد و  MI6  دست به عملیات تروریستی در سالروز شهادت قهرمان ملی مردم ایران بزند.

اما این اقدام تروریستی نکات مبهمی دارد ازجمله اینکه چرا داعش بر خلاف رویه همیشگی که بلافاصله بعد از عملیات های تروریستی خود، مسئولیت آن را بر عهده گرفته و سعی دربرجسته سازی رسانه ای آن می کرد، این بار با تعلل مسئولیت انفجار کرمان را بر عهده گرفت.

شاید بتوان گفت این تعلل در پی تلاش سرویس های اطلاعاتی برای مجاب کردن داعش نسبت به پذیرش مسئولیت اقدام تروریستی در کرمان بوده است، موضوعی که با شناسایی و دستگیری هسته های امروزی که در این حادثه تروریستی دست داشتند روشن خواهد شد.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه