اخبار داغ

کارگردان تئاتر در گفت و گو با دانا:

ما کار اولی‌ها نیاز به حمایت بیشتر داریم/ تجربه اندوزی با «هر یک از ما دو نفر هستیم»

ما کار اولی‌ها نیاز به حمایت بیشتر داریم/ تجربه اندوزی با «هر یک از ما دو نفر هستیم»
کیمیا عابدین نویسنده، تهیه کننده و کارگردان نمایش «هر یک از ما دو نفر هستیم» گفت: حمایت بیشتر رسانه ها می تواند به ما این انگیزه را بدهد که در کارهای بعدی گام های درست تری برداریم.

کیمیا عابدین نویسنده، تهیه کننده و کارگردان نمایش «هر یک از ما دو نفر هستیم» در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ درخصوص چگونگی رسیدن به این سوژه گفت: درون مایه این کار درام و اجتماعی است و بر اساس یک سری دغدغه های اجتماعی که همه ما با آنها سر و کار داریم، شروع به نوشتن این نمایشنامه کردم؛ یک اثر 4 پرسوناژه در بستری از اتفاقاتی که در زمان حال برای آنها رخ می دهد و آنها را با ماجراها و قصه هایی که در گذشته برایشان اتفاق افتاده، مدام دچار چالش می کند.

وی افزود: از اواخر مهر ماه تمرینات ما برای این کار شروع شد و تقریبا سه ماهی تمرین گروهی داشتیم و از 20 دی ماه اجرای ما در تماشاخانه صحنه آبی آغاز شده و تا 6 بهمن ماه ادامه دارد. درست است که این کار اول من در حوزه کارگردانی است اما معتقدم که آدم با تجربه کردن می تواند پیشرفت کند و کارهای بهتری ارائه دهد و قطعا نقص هایی در این کار وجود دارد که خوشحال می شوم با شنیدن آنها بتوانم مسیر پیش رویم را محکم تر و درست تر بردارم.

عابدین در خصوص بازیگرهای این نمایش گفت: دو نفر از گروه، برای اولین بار است که اجرا را تجربه می کنند و در کنار دو نفر دیگر که تجربه تئاتر و تصویر داشته اند، یک بالانس و همخوانی بوجود آورده اند و امیدوارم خروجی کار باعث شود تا تماشاگران با رضایت سالن را ترک کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه گروه ما اغلب کار اولی هستیم، تبلیغات این نمایش در فضای مجازی و حتی تبلیغات فرد به فرد و نقش رسانه ها، می تواند تماشاگرانی را برای دیدن اجرا به تماشاخانه بیاورد که از دیدن آنها کلی انگیزه به گروه اضافه شود و همین تشویق هاست که ما را به ادامه راه امیدوار می کند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه