اخبار داغ

پاداش باعث افزایش انگیزه ورزشکاران المپیکی می‌شود؛

داوودی: رکوردم بهتر شود، به طلای پاریس هم فکر می‌کنم

داوودی: رکوردم بهتر شود، به طلای پاریس هم فکر می‌کنم
ملی‌پوش دسته فوق سنگین وزنه‌برداری گفت: قطعاً اگر یک جایزه خوب در نظر بگیرند، ورزشکاران راحت‌تر می‌توانند به مدال فکر کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی داوودی ملی‌پوش دسته فوق سنگین وزنه‌برداری درباره آخرین آمادگی‌اش پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در ازبکستان اظهار داشت: شرایط خوب است و خوب هم جلو می‌رویم و همه سعی و تلاش‌مان را می‌کنیم تا در قهرمانی آسیا نتیجه خوبی بگیریم و به چیزی که می‌خواهیم برسیم.

وی ادامه داد: به رقابت‌های آسیایی بروم و اگر وزنه‌های مورد نظر را ثبت کنم، حضورم در المپیک قطعی می‌شود. بعد از آن هم به مسابقات گزینشی المپیک در تایلند می‌رویم که کار کسب سهمیه تمام شود. ان‌شاءالله پس از آن نیز با آمادگی بیشتر برای المپیک آماده خواهم شد.

وی درباره پایین‌تر بودن رکوردهایش در حرکت یکضرب نسبت به رقبای اصلی عنوان کرد: مشکلم در یک‌ضرب خیلی شدید نیست، ولی 4، 5 کیلوگرم می‌خواهم که اگر جبران شود، قطعاً می‌توانم در دوضرب رقابت را راحت‌تر جلو ببرم و حتی به طلا فکر کنم.

ملی‌پوش وزنه‌برداری درباره رکوردهایش در مسابقات قهرمانی آسیا تاکید کرد: برای آسیایی که فکر نمی‌کنم نسبت به مسابقات قبلی خیلی رکورد بیشتری را ثبت کنم، ولی کادر فنی برای مسابقات المپیک برنامه ویژه‌ای تدارک دیده و ان‌شاءالله بتوانم با نظم و تمرین خوب با آمادگی بالایی شرکت کنم. الان و در فاصله سه هفته تا اعزام به ازبکستان 95 درصد آماده هستم تا سه هفته به مسابقات آماده‌ام و ان‌شاءالله آن درصد باقیمانده را تا زمان اعزام جبران می‌کنم.

داوودی درباره حمایت‌ها از او افزود: حمایت‌ها تا الان که انجام نشده است. من نمی‌گویم که بیشتر شود، بلکه امیدوارم شروع شود. قطعا این موضوع در نتیجه کارمان تاثیرگذار است. مسئولان هر چه زودتر به جلو بیایند، بهتر نتیجه می‌گیریم.

وی در پایان درباره پیشنهاد پاداش 30 میلیاردی برای طلای المپیک و همچنین مبالغ 20 و 10 میلیارد برای نقره و برنز که از سوی سجاد انوشیروانی رئیس فدراسیون وزنه‌برداری مطرح شده، عنوان کرد: کشور ما ثروتمند است. مگر چند نفر می‌توانند طلا و مدال المپیک بگیرند؟ قطعاً اگر یک جایزه خوب در نظر بگیرند، ورزشکاران با انگیزه بیشتری در مسابقات حاضر می‌شوند و راحت‌تر می‌توانند به مدال فکر کنند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه