اخبار داغ

گفت‌وگوی اختصاصی دانا با حریف روس ستاره کشتی ایران؛

نایفونوف: امیدوارم هر چه زودتر یزدانی را روی تشک ببینم/ دوست دارم حسن را شکست بدهم

نایفونوف: امیدوارم هر چه زودتر یزدانی را روی تشک ببینم/ دوست دارم حسن را شکست بدهم
حریف روس ستاره کشتی ایران گفت: امیدوارم هر چه زودتر حسن یزدانی را روی تشک ببینم.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رقابت‌های کشتی آزاد جام ایوان یاریگین روسیه، از روز پنجم بهمن در شهر کراسنویارسک آغاز شد و ظهر روز یکشنبه با برگزاری فینال و رده‌بندی ۴ وزن پایانی، خاتمه یافت.

 این در حالی است که تیم منتخب کشتی آزاد ایران در این مسابقات با ترکیب علی خرمدل (۶۵)، عادل پناهیان (۷۴)، علی سوادکوهی (۸۶)، محمد مبین عظیمی و مهدی حاجیلوییان (۹۲)، ابوالفضل بابالو و آرین سجادی (۹۷) و سالار حبیبی (۱۲۵) عازم روسیه شد که سهم آن‌ها یک مدال نقره مبین عظیمی بود.

همچنین آرتور نایفونوف رقیب دیرینه حسن یزدانی در المپیک پاریس و جهانی اسلو با پشت سر گذاشتن تمام رقبای خود بر سکوی نخست این دوره از رقابت‌ها جای گرفت تا خط و نشان محکمی برای رقبای داخلی و خارجی خود پیش از برگزاری المپیک کشیده باشد.

او در گفت‌وگوی اختصاصی و کوتاهی که با خبرگزاری دانا داشت، درباره برگزاری و سطح مسابقات اظهار داشت: مسابقات در این دوره سطح بسیار بالایی داشت و تمام خوب‌های کشتی روسیه در تمامی اوزان حضور یافته بودند. چیزی که است اینکه همه چیز به سمت بهتر شدن پیش می‌رود چرا که فاصله کمی تا المپیک در انتظار ما است. واقعا همیشه در روسیه رقابت بسیار قوی وجود دارد.

این کشتی‌گیر مطرح روسی درباره پیگیری حسن یزدانی رقیب خود این طور پاسخ داد: از اتفاقی که برای حسن یزدانی رخ داده بسیار ناراحتم و برای او آرزوی بهبودی دارم تا دوباره هر چه زودتر او را روی تشک ببینم.

دارنده ۲ مدال برنز جهان در پایان، گفت: خیلی دوست دارم مقابل تیلور و حسن یزدانی ایرانی پیروز شوم. یزدانی همیشه حریف سرسختی برای من بوده چون او هم در المپیک و هم در مسابقات جهانی من را شکست داده است.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه