اخبار داغ

رئیس شورای سیاستگذاری هفدهمین جشنواره تجسمی فجر منصوب شد

رئیس شورای سیاستگذاری هفدهمین جشنواره تجسمی فجر منصوب شد
معاون امور هنری وزیر فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی با صدور حکمی، محمد خراسانی‌زاده مدیرکل هنرهای تجسمی این وزراتخانه را به عنوان رییس شورای سیاستگذاری هفدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر منصوب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ از روابط عمومی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با حکم محمود سالاری، محمد خراسانی‌زاده مدیرکل هنرهای تجسمی و سرپرست موزه هنرهای معاصر تهران به عنوان رییس شورای سیاستگذاری هفدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر منصوب شد.

در حکم معاون امور هنری وزیر فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی خطاب به خراسانی‌زاده آمده است: «توجه به مهمترین رویداد تجسمی ایران اسلامی و برنامه‌ریزی دقیق جهت برگزاری هر چه باشکوه‌تر آن نیازمند مشورت با اساتید و زمان‌بندی مناسب است.

به همین منظور با عنایت به تعهد، سوابق و تجارب ارزنده جناب‌عالی، به موجب این حکم به عنوان رییس شورای سیاست‌گذاری هفدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر منصوب می‌شوید.

امید است در سایه الطاف الهی و با همفکری و همکاری سایر اعضا و بهره‌گیری از تمام توان و قابلیت‌های مرکز هنرهای تجسمی نسبت به برگزاری هرچه باشکوه‌تر این رویداد در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج)، موفق و موید باشید.»

صدور این حکم، همزمان با پایان نمایشگاه شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر به دلیل ایجاد امکان لازم برای بهره‌برداری بهینه از فرصت زمانی موجود در راستای سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی و پیشبرد امور مربوط به هفدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر است‌.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه