اخبار داغ

آخرین وضعیت تیم ملی وزنه برداری به روایت سرمربی؛

نصیرشلال: 4 وزنه‌بردار به تایلند می‌روند/ داوودی و جوادی در جام جهانی سنگین کار می کنند

نصیرشلال: 4 وزنه‌بردار به تایلند می‌روند/ داوودی و جوادی در جام جهانی سنگین کار می کنند
سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری گفت: تصمیم بر آن است که داوودی و جوادی در جام جهانی تایلند سنگین کار کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نواب نصیرشلال سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری در حاشیه تمرین امروز ملی‌پوشان اظهار داشت: در هفته چهارم اردو هستیم و تقریبا بیست و 5 روزه به اعزام به جام جهانی در تایلند به عنوان آخرین رویداد کسب سهمیه باقی مانده و پس از آن نیز تکلیف سهمیه المپیک مشخص می‌شود.

وی درباره نفرات اعزامی به تایلند گفت: آنهایی که شانس دارند، اعزام می‌شوند که شامل جوادی، دهدار، شریفی و داوودی می‌شود. در دو دسته سهمیه المپیک صد درصد شده، ولی در 102 کیلوگرم نیاز به رقابت است و باید رکوردهای خوب ثبت شود و سهمیه بگیریم.

نصیرشلال ادامه داد: تصمیم بر آن است که داوودی و جوادی در جام جهانی تایلند سنگین کار کنند و این رویداد یک مسابقه مهم برای آنها باشد تا آخرین رقابت سنگین در یک رویداد رسمی را داشته باشند. این نظر الان ما است، اما اگر نظرمان تغییر کند، اعزام آنها تبدیل به یک حضور متوسط می‌شود و وزنه‌های سنگین نمی‌زنند.

وی درباره پایین بودن رکوردهای داوودی در یک ضرب نسبت به رقبای اصلی در المپیک گفت: از روز اول که او به اردو آمده، تمریناتش به گونه ای بوده که کمک کردیم و در همین مدت کمی افزایش رکورد داشته. او در مسابقات جهانی قبلی رکوردهایی زد که قبلاً نداشت. ما خوشبین هستیم که داوودی شرایط رکوردی بهتری تجربه کند.

وی درباره احتمال برگزاری اردوی خارجی عنوان کرد: فعلاً تصمیم نداریم. چون در کنار تیم المپیک، نفرات دیگری هم هستند که شاید اعزام 20 نفر به یک اردوی خارجی مشکل می‌شود.

وی در پایان درباره پیشنهاد پاداش 30 میلیاردی برای طلای المپیک که چندی قبل از سوی رئیس فدراسیون مطرح شد، گفت: جوایز خوب است و بی تاثیر هم نیست، ولی این مسائل نباید محدود به روزهای آخر باشد. در واقع هزینه‌ها باید برای  اردو و مکمل و تغذیه شود تا یک ورزشکار بهترین عملکرد را نشان بدهد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه