روزنامه آمریکایی تحلیل کرد واشنگتن چنان عنان گسیخته دست به اعمال تحریم علیه رقبا و دشمنان خود در جهان زده که تا کنون یک سوم از کل کشورهای جهان را هدف این تحریم‌ها قرار داده است.

سرنگونی ۲۸ هزار پهپاد اوکراینی از آغاز جنگ با روسیه

وزارت دفاع روسیه از سرنگونی ۲۸ هزار پهپاد اوکراینی از آغاز درگیری نظامی با این کشور و طی تقریبا ۲.۵ سال گذشته خبر داد.


تظاهرات گسترده یمنی‌ها در محکومیت حمله رژیم اسرائیل به الحدیده + فیلم

مردم یمن در شهرهای مختلف این کشور در حمایت از مردم مظلوم غزه و همچنین محکومیت حمله هوایی هفته گذشته رژیم صهیونیستی به بندر الحدیده در غرب این کشور تظاهرات گسترده ای برپا کردند.


زمان آن است که اهمیت آتش بس المپیک را به جهان یادآوری کنیم

دبیرکل سازمان ملل متحد ابراز امیدواری کرد که شروع بازی‌های المپیک یادآوری مهمی به جهانیان درباره آتش بس داشته باشد.


ترامپ تا مشخص نشدن نامزد دموکرات‌ها حاضر به مناظره با هریس نیست

«دونالد ترامپ» نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا اعلام کرد تا مشخص نشدن قطعی نامزد حزب دموکرات، حاضر به مناظره با «کامالا هریس» معاون اول رئیس جمهور و نامزد احتمالی دموکرات‌ها نیست.


حزب الله لبنان ۲ پایگاه رژیم اسرائیل را هدف قرار داد

جنبش حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌های جداگانه اعلام کرد که دو پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده و تلفاتی به دشمن صهیونیستی وارد کرده است.


عقب‌نشینی کاخ سفید از ادعای نتانیاهو درباره ایران

سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید از ادعایی که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه درباره ایران مطرح کرده بود عقب‌نشینی کرد.


به ناتو نمی شود اعتماد کرد

نیکولای پاتروشف، دستیار رئیس جمهور روسیه روز پنجشنبه اعلام کرد که روسیه نمی تواند به ناتو اعتماد کند، زیرا متوجه اشتباه بودن این اتحاد شده است.


واکنش حماس به اظهارات کامالا هریس درباره غزه

جنبش حماس در واکنش به اظهارات معاون رئیس جمهور آمریکا درباره غزه تاکید کرد که وی کمپین انتخاباتی خود را با دروغ پردازی آغاز کرد.


هلاکت ۶۸۸ نظامی اسرائیل در جنگ غزه

کشته شدن ۶۸۸ نظامی رژیم اسرائیل در جنگ غزه، شهادت یکی از رهبران حماس در زندان های رژیم صهیونیستی، از مهمترین تحولات مهم روز ۲۹۴ طوفان‌الاقصی است.


گناه ایران این است که از عرب‌ها و فلسطین دفاع می‌کند

رهبر انصارالله تاکید کرد که عملیات پهپادی اخیر ارتش یمن علیه تل آویو به این معناست که دیگر هیچ مکان امنی در فلسطین اشغالی برای صهیونیست‌ها وجود ندارد.