اخبار داغ

برگزاری کمیته فرهنگی و پیشگیری از موادمخدر در بوشهر+عکس

برگزاری کمیته فرهنگی و پیشگیری از موادمخدر در بوشهر+عکس
هشتمین جلسه کمیته فرهنگی و پیشگیری از مواد مخدر استان بوشهر به میزبانی دانشگاه فرهنگیان بوشهر برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "ناصرون " دراین جلسه ترکمان منش دبیرشورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان اظهار داشت:به دستور استاندار بوشهر به عنوان ریاست شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان مرکزتحقیق ومطالعات شورای هماهنگی مبارزه باموادمخدر  دریکی از مراکز دانشگاهی استان ایجاد می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "ناصرون " ,

درادامه این نشست مولایی رییس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر افزود: معلمانی که درپردیس های دانشگاه مشغول به تحصیل هستند، می توانند نقش مهمی در جهت ایجاد فرهنگ پیشگیری به عهده داشته باشند.

,

همچنین عرب زاده معاون توسعه منابع و امور دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان با اشاره به اینکه دانشجویان دانشگاه ما سفیران پیشگیری هستند بیان داشت:دانشجویان  می توانند در آینده حتی در روستاها نیز درحوزه فرهنگی و پیشگیری یاری رسان شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر باشند.

,

وی اضافه کرد: برای راه اندازی مرکزمطالعه و تحقیق درحوزه موادمخدر باید گروهی متخصص و علاقمند از یکی ازاستان ها که تجربه قبلی این کار را دارند بازدید نموده و از تجارب عملی آن ها در هرچه بهتر ایجاد کردن این مرکز استفاده کنیم که این پیشنهاد مورد موافقت اعضای کمیته فرهنگی وپیشگیری استان قرارگرفت.

,

, ,

گزارش: کورش امینی

, گزارش: کورش امینی,

انتهای پیام/.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه