اخبار داغ

گاز گرفتگی ۸ نفر در شهرستان دنا + تصاویر

گاز گرفتگی ۸ نفر در شهرستان دنا + تصاویر
مسئول روابط عمومی اورژانس و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از گازگرفتگی هشت نفر از اعضای خانواده ای در یکی از روستاهای شهرستان دنا خبر داد و گفت: خوشبختانه با حضور به موقع و انجام عملیات لازم مصدومین نجات یافتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایل بانو، صادق حیدرزاده گفت: طبق تماس تلفنی با مرکز اورژانس ۱۱۵ دنا مبنی بر سر گیجه، کاهش سطح هوشیاری و حالت تهوع اعضای یک خانواده هشت نفری در روستای سرتنگ بلافاصله پرسنل پایگاه اورژانس۱۱۵ پاتاوه به محل مورد نظر اعزام شدند.
 وی بیان کرد: تکنسین ها پس از ورود به منزل متوجه نشتی گاز شده که بلافاصله افراد درون منزل را به بیرون از خانه به هوای آزاد و درون آمبولانس بردند، که بعلت تعداد زیاد مصدومین در خواست آمبولانس کمکی کردند.

حیدرزاده عنوان کرد: با همکاری تکنسین ها، عملیات تریاژ و اولویت بندی انجام شده و ۶ نفر توسط آمبولانس های اورژانس۱۱۵ و 2 نفر هم توسط عوامل هلال احمر به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج جهت ادامه درمان انتقال داده شدند.
مسئول روابط عمومی اورژانس و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد افزود: با حضور به موقع و تشخیص بجای تکنسین های اورژانس ۱۱۵ خوشبختانه حال ۸ نفر رضایت بخش اعلام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایل بانو،,
,
,
,
,
, ,
 
,
, ,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه