اخبار داغ

بوشهر میزبان هنرمندان سرشناس کشور می شود

بوشهر میزبان هنرمندان سرشناس کشور می شود
مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر از برگزاری جشنواره منطقه‌ای «آوای وحدت» با حضور چهره های سرشناش هنری کشور در بوشهر خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی مردانی در گفتگو با سیرنگ با اعلام این خبر اظهار داشت: جشنواره فرهنگی و هنری اقوام ایران با عنوان «آوای وحدت» در چهار منطقه کشور شامل جنوب به میزبانی بوشهر، غرب به میزبانی مهاباد، شرق به میزبانی چابهار، شمال به میزبانی بجنورد برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سیرنگ,

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر افزود: جشنواره آوای وحدت در منطقه جنوب کشور به میزبانی بوشهر شنبه نهم بهمن ماه با حضور استان‌های بوشهر، فارس، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، هرمزگان و سیستان و بلوچستان هفتم بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

,

وی با اشاره به اینکه رشته‌های صنایع‌دستی و گردشگری، هنرهای تجسمی، موسیقی، معرفی هنرهای بومی، بازی‌های بومی و محلی در جشنواره آوای وحدت در نظر گرفته شده است، گفت: تا امروز حضور مهران رجبی (بازیگر سینما و تلوزیون)، جمیشد جم (خواننده یار دبستانی من) و ستار سهرابی (خواننده) به عنوان مهمان جشنواره در بوشهر قطعی شده است.

,

مردانی یادآور شد: این جشنواره شنبه نهم بهمن ماه ساعت 18:30 در مجتمع فرهنگی هنری 9 دی بوشهر برگزار می شود.

,

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر در پایان با بیان این‌که تمام مسائل و ابعاد زندگی انسان دارای عناصر وحدت‌آفرین است، تاکید کرد: وحدت اقوام، بازشناسی نقش وحدت در زندگی ایرانیان، تقویت نمادهای وحدت و بازنمایی وحدت در تمام آیین‌های دینی از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

,

 / انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه