اخبار داغ

مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان شهرستان دلیجان

پس از چهارماه تعطیلی؛ استخر شنای دلیجان بازگشایی می شود

پس از چهارماه تعطیلی؛ استخر شنای دلیجان بازگشایی می شود
مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان شهرستان دلیجان از بازگشایی استخر سر پوشیده این شهر تا پایان هفته جاری پس از چهار ماه تعطیلی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از پیام دلیجان؛ استخر زیر مجموعه اداره ورزش و جوانان دلیجان حدود چهارماه است که به دلیل نقص فنی،  تعطیل شده و این موضوع باعث سرگردانی ورزشکاران و بیماران نیازمند آب درمانی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیام دلیجان؛,

 

,

, ,

 

,

عرب مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان شهرستان دلیجان، ضمن اعلام این خبر افزود: علت تعطیلی چند ماهه این مجموعه ورزشی، فرسودگی تجهیزات موتورخانه و تاسیسات آن بوده است.

,

وی با بیان اینکه با مشکلاتی که در تأسیسات این مکان ورزشی وجود داشت، عملا امکان استفاده از استخر وجود نداشت، اضافه کرد: استخر به همین علت به مدت چهارماه تعطیل شد و پس از پیگیری های انجام شده توسط اداره ورزش و جوانان، استانداردسازی تاسیسات این استخر انجام شده است.

,

عرب با اشاره به اینکه بازسازی و راه اندازی این استخر یکی از خواسته های به حق جوانان و نوجوانان شهرستان است، افزود: در حال حاضر مشکل استخر دلیجان مرتفع شده و در حال آبگیری استخر هستیم. انشالله تا آخر هفته استخر شنای دلیجان بازگشایی خواهد شد.

,

مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان شهرستان دلیجان، بیان کرد: برای استانداردسازی تاسیسات موتورخانه استخر دلیجان اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیون تومان هزینه شده است.

,

عرب با تاکید بر ضرورت توسعه استخر شهرستان دلیجان، تصریح کرد: این مهم می‌تواند زمینه بهبود اوقات فراغت جوانان و به ویژه دانش آموزان را فراهم سازد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه