اخبار داغ

نداشتن مخاطب استیج ضد فرهنگی "من‌وتو"

نداشتن مخاطب استیج ضد فرهنگی "من‌وتو"
برنامه استیج من وتو مدتی است که شروع شده و مثل سال گذشته با اعتراضات زیادی رو به رو بوده البته این برنامه طبق گفته برخی از تحلیل گران رسانه برای سیاسیون منافعی هم داشته مثل این مورد که با شروع این برنامه بخش بزرگی از انرژی‌های نهفته کاربران شبکه‌های اجتماعی و میل‌شان به بحث‌های فیس‌بوکی و فحش و فحش‌کاری در یکجا جمع خواهد شد و می‌توانند به راحتی انرژی‌های نهفته‌شان را در صفحه فیس‌بوک و اینستاگرام شبکه من و تو، با فحش دادن به داوران و شرکت کنندگان تخلیه کنند تا وقتی به مسائل سیاسی و چالش های انتخاباتی و موج های توئیتری می رسند انرژی کمتری برای بحث کردن و فحش دادن یا ترند کردن یک زندانی داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از انقلاب نیوز،اما برنامه استیج در شبکه من و تو علاوه بر انتقادات فراوان مخاطبان، این بار هم با مشکلی تازه روبرو شده است. شبکه من و تو مدتی است که با بحران‌های مختلفی ازجمله مسائل اقتصادی، کاهش مخاطب و عدم توانایی در ارائه برنامه‌های متنوع روبرو شده است که این موضوع منجر به جدا شدن عده زیادی از مخاطبان آن شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, انقلاب نیوز,

این در حالی است که یکی از مهم‌ترین امیدهای این شبکه منتسب به بهایی ها در خصوص جذب مجدد مخاطبان، برنامه استیج بوده است که خود نوع تقلیدشده‌ای از برنامه‌های مشابه آن در غرب، مانند AMERICAN IDOL- THE VOICE است.

,

با توجه به مسائل و مواردی که تاکنون در این برنامه وجود داشته که اعتراض مخاطبان را در برداشته، این برنامه با مشکلی دیگر یعنی عدم داشتن یک مجری مسلط و باادب نیز همراه است.

,

جدای از رفتار دیگر مجریان این شبکه، این بار وقاحت رها اعتمادی در موارد مختلف برای وی و شبکه مورد علاقه‌اش مشکلاتی را ایجاد نموده که اعتراض برخی از مخاطبان این شبکه بهایی را در فضای مجازی به همراه داشته است. این در حالی است که در کامنت های این برنامه مخاطبان تمامی مسائلی که به آن اعتراض داشته‌اند را آورده‌اند.

,

, ,

 

,

یا مورد دیگری که این برنامه را دچار چالش نمود و انتقادات به آن را افزایش داد در برنامه چند هفته پیش استیج بود که از یک خواننده افغانی دعوت شده بود.الهه سرور در بخش معرفی خود که گویا با تیم مدیریت استیج هماهنگ شده بود از برخورد نژادپرستانه معلمش در ایران سخن گفت که به خاطر شاگرد اول بودن او به عنوان یک «افغانی»، به دیگر شاگردانش سرکوفت میزده است.

, «, », ,

اما این موضوع از طرف داوران باز هم به سوژه تقابل ملت ایران و افغانستان انجامید و  علیرغم اشتراکات قومی، نژادی فرهنگی و ملی که در این دو کشور وجود دارد شهرام آذر (سندی) با به کار بردن یک عبارت تند برنامه مدیران استیج در راستای اختلاف افکنی را تکمیل نمود. وی آرزو کرد ایرانیانی که فاشیست هستند، از کشور ایران به خارج از کشور بیایند و طعم فاشیسم واقعی را بچشند.

, (, ),  وی,

بحث نظر سنجی در برنامه استیج نیز چالش دیگر این روز های برنامه سازان من وتو است که گویا در این برنامه حدود ۳ میلیون نفر در رای گیری انتخاب خوانندگان شرکت می کنند ولی کسانی که از طریق اپ من و تو در این رای گیری شرکت می کنند می توانند ۶ رای داشته باشند. به نظر می رسد که این دروغ مدیران استیج بسیار ناشیانه بوده است چرا که آنها از ضرب عددی تعداد دانلود های اپ من وتو در گوگل پلی که نزدیک به ۵۰۰ هزار نفر است در عدد۶ به رقم ۳ میلیون نفر رسیده اند.

,

, ,

یعنی این مدیران به این فکر کرده اند که این ۵۰۰ هزار نفر همگی این برنامه را به صورت زنده با اینترنت ایران که این روز ها به زحمت یک فایل ویدئویی را بدون فیلتر شکن باز می کند دیده اند و همگی هم از هر ۶ رای خود استفاده می کنند که با توجه به موارد فوق این امر تا حد زیادی بعید به نظر می رسد.

,

همچنین آرش سرطان یکی از خوانندگان این برنامه که چند روز پیش از این برنامه حذف شد در شبکه مجازی خودش در اینستاگرامش نوشته که بزودی تمام مشکلات و مسائل زشت این شبکه ماهواره ای را بر ملاء خواهد کرد وی همچنین نوشته که بزودی اهنگ و ویدئو کلیپی خواهد ساخت که به مسائل فساد و پشت پرده شبکه منو تو و برنامه استیج مربوط است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه