اخبار داغ

مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی میامی:

سبک زندگی باید بر اساس اسلام و ائمه معصومین(ع) باشد

سبک زندگی باید بر اساس اسلام و ائمه معصومین(ع) باشد
مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان میامی گفت: مراقب باشید زندگی خود را با اسراف از بین نبرید وسبک زندگی ما باید بر اساس اسلام و ائمه معصومین(ع) باشد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از میامی جوان، حجت‌الاسلام علی اصغر محمدی در نشستی با موضع سبک زندگی اسلامی با موضوع خانواده در جمع بانوان در محل هیئت مکتب النبی میامی گفت:خانواده عبارت از زندگی مشترک یک زن و مرد که با پیمان شرع آغاز و بر پایه ی ولادت شرعی گسترش می یابد که تخالف جنسی، پیمان شرعی، تولد شرعی و اختصاصی بودن زن برای شوهر تعریف دین از خانواده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میامی جوان,

و با اشاره به اینکه یکی از هدف های تشکیل خانواده از دیدگاه اسلام گسترش افراد از لحاظ توحیدی است، گفت: از دیدگاه اسلام خانواده باعث تسکین و آرامش و تداوم نسل و تربیت توحیدی خواهد شد.

,

احمدی افزود: اسلام آخرین دین الهی و پویاترین برنامه زندگی برای همه بشریت است و ما انسان ها با این دین احساس رضایت و خوشبختی می‌کنیم.

,

, ,

این کارشناس مذهبی با تأسی از فرمایشات امام علی(ع) مبنی بر اینکه اعتدال و میانه روی موجب فراوانی نعمت می‌شود و اسراف موجب تباهی است، گفت: بی شک اسراف موجب فقر و تنگ دستی است و اعتدال موجب برکت و فراوانی نعمت است و این زیاده روی عملی خلاف تقوا است و موجب می‌شود برکت از زندگی انسان برود.

,

محمدی افزود: مراقب باشید زندگی خود را با اسراف از بین نبرید، سبک زندگی ما ایرانی است و اسلام بنیان اعتقادات ما است، پس سبک زندگی ما باید بر اساس اسلام و ائمه معصومین(ع) باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه