اخبار داغ

مدیر مدرسه علمیه حاج شیخ کاشمر:

نباید به خاطر جلب آراء مردم، در دفاع از ولی خود کوتاهی کرد

نباید به خاطر جلب آراء مردم، در دفاع از ولی خود کوتاهی کرد
یک استاد حوزه و دانشگاه در کاشمر با بیان اینکه نباید به خاطر حفظ محبوبیت خود در دفاع از ولی خدا کوتاهی کنیم تأکید کرد که با عبرت گرفتن ار درس های فاطمیه می توان جلوی تکرار فتنه 88 را گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین جواد نیک بین در گفتگو با کاشمربصیر اظهار کرد: فاطمیه به نوعی بیانگر وظایف اجتماعی زن است که زن در کجا می تواند در عرصه اجتماع حاضر شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاشمربصیر,

مدیر مدرسه علمیه حاج شیخ کاشمر افزود: در جایی که دفاع از ولی خدا، نائب ولی خدا، امام معصوم، ولی فقیه و جایگاه امامت باشد زن می تواند برود و دفاع کند لذا علی رغم آنکه هیچ کس صدای فاطمه زهرا(س) را نشنیده است اما آن حضرت یک جا بی مهابا دفاع می کند و با حجاب کامل و با صدای غرا، به دفاع بر می خیزد و همه صدای او را می شنوند که آن هم در دفاع از ولی است.

,

وی ادامه داد: از فاطمیه می توان درس گرفت که انسان نباید به خاطر جلب رضایت عمومی، نسبت به امامش در جامعه سکوت کند در صورتی که متأسفانه امروزه می بینیم خیلی افراد برای حفظ محبوبیت عمومی و جلب آراء به گونه ای که از همه آبشخورها بخورند، صراحتاً از ولی فقیه دفاع نمی کنند چون گمان می کنند با دفاع صریح از ولی فقیه، محبوبیت خود را از دست می دهند!

,

نیک بین خاطرنشان کرد: لذا فاطمیه بیانگر این است که شما ولو اینکه محبوبیت خودت را هم از دست بدهی اما باید از ولی خود دفاع کنی و سکوت نداشته باشی.

,

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به فتنه 88 تصریح کرد: اگر بخواهیم بار دیگر مشابه فتنه 88 اتفاق نیفتد باید از فاطمیه درس بگیریم و باید تلاش کنیم تا نمونه های فاطمه(س) چه از زن و چه از مرد در جامعه زیاد شوند.

,

وی افزود: فاطمه ها در فاطمیه ها رشد می کنند و اینکه مقام معظم رهبری موضوع فتنه را تکرار می کنند نکته ای دارد و می خواهند بگویند که فتنه هر روز هست و شاید عوامل، شعارها و اهداف آن تغییر کنند ولی اصل فتنه را نباید فراموش کرد.

,

نیک بین ادامه داد: اینکه رهبر انقلاب این موضوع را تکرار می کنند یعنی اینکه ما مراقب باشیم که فتنه هایی در راه است و هر روز عده ای دارند فتنه انجام می دهند و لذا فاطمیه نمونه ای از یک تابلوی بسیار عظیم در دفاع از ولی و نایب ولی است و این ولی چه ولی فقیه باشد، چه امام معصوم و چه پیامبر خدا ما باید به وظیفه خود عمل کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه