اخبار داغ

رئیس مرکز بهداشت بروجرد:

پنج مرکز عرضه مواد غذایی متخلف در بروجرد پلمپ شد

پنج مرکز عرضه مواد غذایی متخلف در بروجرد پلمپ شد
رئیس مرکز بهداشت بروجرد گفت: در اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی پنج مرکز عرضه مواد غذایی در بروجرد به دلیل مشکلات بهداشتی پلمپ شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از  بازتاب بروجرد "فریدون گودرزی" رئیس مرکز بهداشت بروجرد گفت : طرح بسیج سلامت نوروزی همه ساله از ابتدای اسفند آغاز و تا پایان تعطیلات نوروز ادامه دارد که از ابتدای آغاز این طرح تا کنون چهار هزار و 852 مورد بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی صورت گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , بازتاب بروجرد , بازتاب بروجرد, "فریدون گودرزی" رئیس مرکز بهداشت بروجرد گفت , : طرح بسیج سلامت نوروزی همه ساله از ابتدای اسفند آغاز و تا پایان تعطیلات نوروز ادامه دارد که از ابتدای آغاز این طرح تا کنون چهار هزار و 852 مورد بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی صورت گرفته است.,


وی اضافه کرد: از هر مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی تا کنون سه بار بازدید شده که در اجرای این طرح سلامت شهروندان مهمترین هدف است.

,
,


به گفته وی تا کنون هفت هزار و 856 کیلو گرم انواع مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته از این مراکز کشف و معدوم شده و در این راستا 22 نفر به مراجع قضایی معرفی شده اند.

,
,


گودرزی اظهار داشت: همچنین پنج مرکز عرضه مواد غذایی که مشکل بهداشتی داشتند پلمپ شدند که این مراکز شامل فست فود و مراکز دیگری بودند که به دلیل عدم رعایت بهداشت بسته شدند.

,
,


وی بیان کرد: همچنین 2 استخر بروجرد که به دلیل مشکلات بهداشتی مدتی تعطیل شده بودند، با رفع نواقص دوباره راه اندازی شدند.

,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه