اخبار داغ

نرخ بیکاری در تنگستان همچنان دو رقمی

نرخ بیکاری در تنگستان همچنان دو رقمی
قاسمی زاده یکی فعالین اجتماعی شهرستان تنگستان گفت: متاسفانه نرخ بیکاری تاپایان سال94در تنگستان همان رقم قبلی 18/6 را نشان می دهد و نگران کننده است وباید چاره اندیشی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن قاسمی زاده یکی فعالین اجتماعی شهرستان تنگستان با اشاره به ضرورت تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی در تنگستان در گفتگو با تنگستان نما گفت: با توجه به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی،تولید واشتغال ضروری است،ستادی تحت عنوان اقتصاد مقاومتی در شهرستان تنگستان تشکیل شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تنگستان نما,

وی ادامه داد: ستاد فرماندهی اقتصادی مقاومتی باید درراستای رفع بیکاری، اشتغال مولد و پایدار با هماهنگی و همکاری همه نهاد های این شهرستان تشکیل گردد.

,

قاسمی زاده اظهار داشت: تنگستان ظرفیت های مهمی در زمینه کشاورزی، صید و صیادی، آبزیان، تجارت دریانوردی گردشگری دارد و ایحاد اشتغال باید در این حوزه ها عملیاتی شود.

,

وی افزود: اصلاح و جایگزینی مرکبات مهم منطقه گردشگری خاییز می تواند یکی از طرح های اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال باشد.

,

این فعال اجتماعی خاطر نشان کرد: بانک های عامل نیز باید با اعطای تسهیلات طرحهای زود باز ده تولیدی معدنی را از حالت رکود خارج وان با کنند.

,

محسن قاسمی زاده گفت: متاسفانه نرخ بیکاری در تنگستان همان رقم قبلی 18/6 را نشان می دهد و نگران کننده است و باید چاره اندیشی شود.

,

قاسمی زاده تصریح کرد: دو شهرک صنعتی اهرم و دلوار که می توانست با حمایت از سرمایه گذاران و راه اندازی واحد های تولیدی تبدیلی اشتغال زیادی از جوانان را مرتفع نمود در حد زیر ساخت جاده وبرق روی زمین ماند و پیگیری نشد.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه