اخبار داغ

استاندار خراسان رضوی خبر داد:

پیش بینی ایجاد ۶۶ هزار اشتغال مستقیم در خراسان رضوی

پیش بینی ایجاد ۶۶ هزار اشتغال مستقیم در خراسان رضوی
استانداری خراسان رضوی خبر داد: طی یک و نیم سال آینده در حوزه‌های صنعت و معدن، گردشگری و زیرساختی، 66 هزار اشتغال در استان ایجاد خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، علی رضا رشیدیان شب گذشته در نشست شورای گفت‌وگوی بخش دولتی و خصوصی که در محل استانداری خراسان رضوی برگزار شد،  به اقتصاد مقاومتی اشاه کرد و گفت: سال گذشته در حوزه اقتصاد مقاومتی استان با برگزاری 51 جلسه که 11 مورد آن با حضور مقامات کشوری بود، از جمله استان‌های پیشرو در پیگیری مطالبات و مصوبات بخش خصوصی شناخته شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

استاندار خراسان رضوی به امضای 23 تفاهم نامه با شرکت‌های حوزه فناوری اطلاعات در اوایل سال جاری اشاره و بیان کرد: این تفاهم منجر به سرمایه گذاری 320 میلیارد تومانی و ایجاداشتغالزایی برای نزدیک به چهار هزار نفر در استان خواهد شد.

,

 

,

وی به پروژه‌های سال جاری و شش ماهه ابتدای سال آینده اشاره کرد و خبر داد: 291 پروژه گردشگری و زیر ساخت مرتبط با پنج هزار و 800 میلیارد تومان سرمایه گذاری خواهد شد و پیش‌بینی می‌شود با افتتاح این پروژه‌ها برای هفت هزار و شش نفر فرصت شغلی ایجاد شود.

,

 

,

رشیدیان بهره‌برداری از 11 پروژه کشاورزی با سرمایه گذاری بالغ بر 997 میلیارد تومان و اشتغالزایی پنج هزار و 650 نفر را از دیگر پروژه‌های در دست اقدام دانست و ابراز کرد: در حوزه صنعت و معدن نیز 15 پروژه با سرمایه گذاری 10500 میلیارد تومان و پیش بینی اشتغال مستقیم برای هشت هزار 489 نفر در دستور کار قرار دارد.

,

 

,

استانداری خراسان رضوی در پایان خبر داد: طی یک و نیم سال آینده در حوزه‌های صنعت و معدن، گردشگری و زیرساختی 66 هزار اشتغال در استان ایجاد خواهد شد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه