اخبار داغ

رای بالای مردم بهار به رئیسی، احتمال عوض شدن فرماندار را بالا برده است

رای بالای مردم بهار به رئیسی، احتمال عوض شدن فرماندار را بالا برده است
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تمام فراز و نشیب های خود به پایان رسید و طبق رای مردم ، حسن روحانی با 57.13 درصد آرا برای بار دوم به مقام ریاست جمهوری ابقاء شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بهارانه، با نگاهی به نتایج انتخابات ریاست جمهوری در استان ها و شهرهای مختلف می توان فهمید که در برخی شهرها رای اصولگرایان بیشتر از اطلاح طلبان است که استان همدان نیز جزء استانهایی است که تعداد آرای اصولگرایان در آن بالاست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , بهارانه, ،,

در استان همدان 50.79 درصد به رئیسی رای داده و43.99 درصد به روحانی رای داده اند و همچنین در شهر بهار نیز شاهد این هستیم که درصد بالایی از آرا به سید ابراهیم رئیسی تعلق دارد که این میزان به 62.62 درصد میرسد که این میزان از درصد کل استان نیز بالاتر است و میزان آرای حسن روحانی32.38 درصد کل آراست.

,

گفتگویی با یک کارشناس سیاسی داشتیم وی در مورد این آرا گفت: این میزان از آرا نشان می دهد که اصولگرایان در این استان از پایگاه قوی تری برخوردار هستند و اما قطعا چینش آرا در هر استان تاثیر مستقیمی بر عزل و نصب استانداران و فرمانداران خواهد گذاشت.

,

این کارشناس سیاسی گفت: با توجه به این درصد آرا گمانه زنی هایی در مورد تغییر استاندار و فرمانداران شروع شده که بر این اساس احتمال عوض شدن استاندار همدان نیز بالا رفته است.

,

وی ادامه داد: آرای بالای مردم سایر شهرستان ها من جمله بهار به سید ابراهیم رئیسی می تواند نشان از عدم رضایت مردم از عملکرد دولت در این شهرستان باشد و این خود احتمال عوض شدن فرماندار در بهار و سایر شهرستان هایی که آمار بالایی داشته اند را در پی خواهد داشت.

,

این کارشناس اقتصادی گفت:  بلاتکلیفی درمانگاه تامین اجتماعی بهار پس از سالها و عدم افتتاح بیمارستان آیت الله بهاری پس از قول های مکرر مسئولین و وضعیت نامناسب درآمدی مردم در سالهای اخیر خود می تواند از دلایل این عدم رضایت باشد.

,

حال با این اوصاف باید منتظر تغییراتی در استانداری ها و فرمانداری های کشور باشیم که استان همدان و برخی از شهرستان های آن نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه